TBT
Trådstartare
Tack. Ja han är otroligt känslig och lyhörd på ett positivt sätt.Snygg modell på honom! Han ser ut att ge en härlig ridkänsla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack. Ja han är otroligt känslig och lyhörd på ett positivt sätt.Snygg modell på honom! Han ser ut att ge en härlig ridkänsla
En riktig snygging Är han våt på baklåret eller har han en så häftig fläck där?
Slänger in en bild till på lillkillen. Faktum är att både mor och son är blivande dressyrhästar, mamman är enbart grundriden då hon bara är 4 år i år.
Tack ! Han har en sådan fläck där.En riktig snygging Är han våt på baklåret eller har han en så häftig fläck där?
Tack snälla! Jag har ångest för visningen men det kanske går över...@SaraMara hon ser jättefin ut! stort lycka till med visningen när det blir dags!!
Tack! Jag hoppas vi inte gör bort oss helt bara...@SaraMara ska bli kul se vad domarna säger om din med. Hon är jättefin
Knappast! Jag slogs i förrgår av att jag inte har en susning om hur det går till och blev jättestressad över att sjabbla till det så hon får typ p 3 på allt... Usch, mest sugen på att låta bli just nu...Äsch är mitt o Zackes uppgift
Knappast! Jag slogs i förrgår av att jag inte har en susning om hur det går till och blev jättestressad över att sjabbla till det så hon får typ p 3 på allt... Usch, mest sugen på att låta bli just nu...
@SaraMara När och var ska du visa?
Just nu känner mig väldigt kluven till att visa alls, men om vi kommer iväg så blir det 17 maj i Trollhättan.