Enya
Trådstartare
Sv: Var vill du bo och jobba med?
Vad "skönt" att jag inte är ensam, om du förstår hur jag menar. Jag känner lite så ibland att det är riktigt tråkigt att inte ha något riktigt underbart man vill göra, att det inte finns för mig. Men så har jag aldrig förlikat mig med att livet rinner i väg för mig medan jag velar om vad jag mest vill göra när jag inte kan göra det jag allra helst vill göra :P
Din drömplats låter verkligen som ett drömställe när du beskriver det så! Förstår att du inte vill flytta!
Jo jag tycker det är skittrist att inte ha något drömyrke att arbeta sig mot, men jag är nog lite i en livskris efter att ha fått första barnet och livet vänts upp och ner
Det är min drömplats, det är så fint här. Fina höstar, ordentliga vintrar med snö och kyla, våren, sommaren ...
Jag bor med berget och skogen i rygg, utsikt över åkrarna på framsidan. Ligger i solläge, har massor av sol varje dag.
Milslånga ridvägar på både grus, sand och gräs-vägar, både över åkrar och inne i skog och berg. 15 minuters promenad till ridhus och tränare.
Byn jag bor i ligger fem minuter från mindre stad (tio med cykel) , men har bara en kvart till större städer och två timmar till stockholm om man vill hälsa på där.
Vi flyttade hit för några månader sedan och jag älskar det!
Vad "skönt" att jag inte är ensam, om du förstår hur jag menar. Jag känner lite så ibland att det är riktigt tråkigt att inte ha något riktigt underbart man vill göra, att det inte finns för mig. Men så har jag aldrig förlikat mig med att livet rinner i väg för mig medan jag velar om vad jag mest vill göra när jag inte kan göra det jag allra helst vill göra :P
Din drömplats låter verkligen som ett drömställe när du beskriver det så! Förstår att du inte vill flytta!