Var på Täby idag..

Sv: Var på Täby idag..

Du kan kolla t.ex. här eller här så ser du vad de brukar ligga i för pris.

Förut fanns en till salu sida på isolaracing.se men vissa tränare som finns under länkar har annonser också.

Alltså, om jag fattar dej rätt så startar hästen fortfarande och har gjort hela tiden fast den är till salu:confused: Eller?

Blev lite förvirrad där.:confused:

Realist är inte dryg utan kom med viktig relevant information där du hade missuppfattat det hela. Du skrev att hästen inte går längre, men det gör den ju visst om den ska starta snart. Du tror väl inte att dom startar en häst som inte tränat på tre veckor eller ens knappt blivit riden? Man ska passa sig för att skriva att folk är dryga, då kan man lätt bli dryg själv...:smirk:

Realist är inte dryg utan kom med viktig relevant information där du hade missuppfattat det hela. Du skrev att hästen inte går längre, men det gör den ju visst om den ska starta snart. Du tror väl inte att dom startar en häst som inte tränat på tre veckor eller ens knappt blivit riden? Man ska passa sig för att skriva att folk är dryga, då kan man lätt bli dryg själv...:smirk:

Jo det är mycket möjligt att jag missuppfattat det hela eftersom det var min mamma som diskuterade med säljaren som i sin tur berättade för mig.

Och varför ska jag passa mig för att kalla folk för dryga när " :smirk: " används i slutet av meningen, som faktiskt är en väldigt otrevlig smiley som inte var nödvändig i hennes/hans första inlägg.

alltså...varför är du alltid så dryg och dum i dina inlägg? Man behöver inte vara det

Hoppsan ännu en som tyckte att realist var dryg

Hej, Twister är en trevlig häst, men som andra sagt så är han fortfarande i träning och startar på torsdag.
Om du har möjlighet att åka dit och se löpet så hade det ju gett dej en uppfattning om hur han är när det är något på g runt honom.

Hej, Twister är en trevlig häst, men som andra sagt så är han fortfarande i träning och startar på torsdag.
Om du har möjlighet att åka dit och se löpet så hade det ju gett dej en uppfattning om hur han är när det är något på g runt honom.

Hej, jo mamma berättade det för mig idag, hon hade tydligen också hört om loppet på torsdag så det blev väl en miss mellan oss två, lätt hänt. Och ja, vi hade tänkt åka dit och kolla på loppet :banana:

Du får hoppas att det inte går alltför bra då, så dom inte ångrar sej.....:angel::p

Äh det kan vara något som skrämmer honom eller nåt :angel:

Sist vill jag inte direkt, tycker så synd om honom då ;(

varför vill dom inte springa längre? låter ju som att dom har ont. min häst ville inte gå fram och när vi kollade upp honom hade han en allvarlig skada.

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 809
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag är lite småsjuk, lite snuvig, lite hostig, lite trött och fryser och svettas om vart annat men i övrigt ganska pigg. Jag pratade med...
2
Svar
27
· Visningar
1 794
Senast: tuaphua
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 473
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Valet i USA