Var på Täby idag..

Sv: Var på Täby idag..

varför vill dom inte springa längre? låter ju som att dom har ont. min häst ville inte gå fram och när vi kollade upp honom hade han en allvarlig skada.

Det är ju olika från häst till häst. Vissa har ont som din häst medan andra helt enkelt inte har vinnarskallen att vilja komma först. Eller så är de helt enkelt för långsamma och kan inte mäta sig med motståndarna.

Sv: Var på Täby idag..

Ha, ha han blev väl näst sist som jag sa:rofl: Valde själv, tror jag.:D

Ska du köpa hästen nu?:idea:

Hahah precis, satt där på läktaren och tänkte "yes!" :p

Ja, om han går igenom besiktningen så slår vi till! VAr och provred igår fredag en gång till för att försäkra mig om att jag inte begår ett misstag men det kändes det inte som!

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 809
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag är lite småsjuk, lite snuvig, lite hostig, lite trött och fryser och svettas om vart annat men i övrigt ganska pigg. Jag pratade med...
2
Svar
27
· Visningar
1 794
Senast: tuaphua
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 473
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Gps tracker för Android?
  • Värma spenat?