var finns spelet?

bananna

Trådstartare
För några år sedan fanns en länk här på bukefalos till ett spel som jag aldrig klarade. Nu när jag har tid att prova igen tänkte jag höra om nån vet om det finns kvar och i så fall var man hittar det?
Spelet började med att man var i ett rum som man skulle ta sig ut från. Man skulle använda spiken som en tavla hängde på för att putta ut nyckeln som satt i dörren och sen fånga upp den med en plansch.
Sen kom man vidare till nya miljöer, bland annat en kaninhåla och till slut till ett slott har jag för mig. Och det gick alltså ut på att använda olika saker i miljöerna/som man samlat på sig för att ta sig vidare.
Inte världens bästa förklaring kanske, men det var en riktigt lång tråd här med tips och frågor om spelet, men det var ju ett tag sen. Någon som kommer ihåg och vet om spelet fortfarande finns kvar och i så fall var? :banana:
 
Sv: var finns spelet?

Vad jag kan se så finns spel längst upp i Välkommen till Bukefalos rutan, sista raden.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 468
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 224
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp