A
A-a
Sv: vanvårdnad- hur kan man stoppa det?
Tack!! äntligen en vettig hästmänniska som tänker lika!
Jag tror att vi måste ge dessa människor en liten lektion/uppdatering om massage då dom verkar ha bristande kunskaper om detta. en liten fråga till dig - inte behandlar du heller för att din häst är felriden? varför tror dom att man bara behandlar felridna hästar tro?
ajja tack för dit stöd, det är jobbigt att sitta och förklara enkla saker för endel som inget förtsår, då behöver man lite stöd ibland också! Tack
J_e_n_a skrev:*lånar knapp*
Tycker då att 1666 kr / mån inte är mkt ( 20.000 kr per häst och år)
Vet ni överhuvudtaget hur mkt massörer, Equiterapeuter kostar?
Tränar och tävlar man så vill iaf jag unna mina hästar lite behandling.
Vi gå själva till massörer, akupunktörer även som ni säger "vanliga dödliga", varför ska inte en "vanlig dödlig" häst få behandling? Dom kan väl också få stela muskler precis som en Elit häst (fast kanske inte på samma sätt) och precis som soffpotatismänniskor!
Jag tävlar själv upp till 1.45 hoppning och märker BETYDLIG skillanad på mina hästar när någon har vart och knådat dem.
Vill man spendera pengar på detta och tycker att det är intressant och man ser att ens hästar MÅR BÄTTRE varför ska man inte göra det då om man har råd??
Sen förstår jag inte riktigt att ni anklagar denhär stackars människan fast ni överhuvudtaget inte har några belägg för det, kan man inte fråga snällt och vänligt om all info man tycker saknas i hennes första inlägg i stället för att gå till attack???!! Att hon vanvårdat sina egna hästar finns det inga som helst bevis för och i mina ögon är alla oskyldiga till motsatsen bevisats.
Man behöver inte anklaga folk för nåt man inte vet ett skit om och stötta i stället tills motsatsen är bevisad!
J_E_N_A = Dömer aldrig på förhand
Tack!! äntligen en vettig hästmänniska som tänker lika!
Jag tror att vi måste ge dessa människor en liten lektion/uppdatering om massage då dom verkar ha bristande kunskaper om detta. en liten fråga till dig - inte behandlar du heller för att din häst är felriden? varför tror dom att man bara behandlar felridna hästar tro?
ajja tack för dit stöd, det är jobbigt att sitta och förklara enkla saker för endel som inget förtsår, då behöver man lite stöd ibland också! Tack