Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Haha jag lovar att uppdater ordentligt sen!

Men kortfattat så var det svinkallt (-23 ena dagen), mkt att tänka på och självklart hur roligt som helst:D

Dessutom är min häst helt fantastisk!:p P satt upp och red henne och när han stannade sen så log han med hela ansiktet "Det är en helt jävla fantastisk häst du har!" :love: Så hon ska få åka dit i mars tror jag:angel:

Ja, du är verkligen dålig på att uppdatera! ;)

Hur har ni det med snö nu? En hel del där uppåt landet antar jag?

Åh, detta blev verkligen den bästa vintern på länge! Kanske skulle försöka åka pulka efter Roxie.. :angel:

Bismark OMG! Det är FÖR kallt! Jag förstår inte hur man kan klara av att rida i så kallt väder.. ugha! :crazy:
Haha! Då måste du gjort ett rejält klipp! :banana:

Så länge man red var det helt okej, då red man sig ju varm. Det enda var att snoret frös i näsan:o:p Men sen när värmen började gå ur kroppen och man var sådär lite fuktig och kall, huuu vad kallt:crazy:

Så det var bara in med hästen och klä av henne fortast möjligt, på med täcke och mat till henne sen rusa in och dra på sig overall och byta strumpor:angel:

På onsdagen var det bara -11 grader, rena sommarvärmen om man jämför!

Nej, nu behöver jag inspireras!
Allt går super med ponnys hull, men jag behöver lite spark i arslet så jag tränar ordentligt!

Jag vill åka till USA!

Gärna till en hästranch, för att jobba och bo och lära mig i en månad eller två..

Men, jag är så feeeeeeeeg!

Önskemål:
helst av allt en hästranch som föder upp och säljer och tränar hästar. och gärna i närheten av ett vildhästreservat
och såklart gärna där det är vackert med klippor och berg mm
Och det får inte finns några giftiga djur, ormar, insekter what so ever!
och inga djur som kan äta upp mig till middag..

Så.. Jag kommer aldrig lämna sverige med andra ord!:cool:

Äsch ta med en riktigt tuff tvärhand hög tant så ordnar det sig! :D Konstaterade idag att små tanter är helt perfekta bodyguards!

ville bara säga hej till er alla och hoppas att ni har det bra :laugh: längesen man var här inne och stre;)

Jag blir galen !
Min lilla tinkerkorsning passar inte i några färger .
Vad ska han ha för färg på sin utrustning ?
Han är vinröd skimmel skäck .
Mkt vitt på honom .
Grov som f*n .
Några tipps på färger som kan passa ?

Mörkgrönt tror jag hade varit snyggt!

Ev. turkost med men då får det nog vara "rätt" turkos..
Mörkt lila kan också funka..

Nu måste du ju berätta!!

Och vart hittar man sådana tanter?! Finns det någon kontaktannons? :D

Haha, nä vi mötte en riktigt tuff liten rollatortant med vovve på en promenad igår. Det var jäklar med ruter i den tantan! :D Hon skällde ut en annan hundägare efter noter när denne inte plockade upp bajset. Jag är mycket glad att det inte var mig hon skällde på, jag hade blivit en blöt fläck (och jag har ändå rätt rejält med skinn på näsan..)!

malumbub
Röd sida? I sånt där personlighetstest eller :P

Hehe, jag vet precis hur det är! Min ponny är illröd, och om möjligt ännu rödare i en konfliktsituation :D
Själv är jag grön som en gurka, men blir ilsket röd om man tvingar ihop mig med andra människor. Blir lite problem i och med att min älskade sambo är tjusigt blå :angel:

Alltså, jag är jävligt envis...men min häst är jävligt kvick när jag släpper fokus för ens en microsekund...

Inte lila han e ju en kille :p
Och svart är så tråkigt jue ...
Ska kolla om turkost kan funka eller mörkgrönt .
Tack för tipps .
Idag ska vi prova Parellis lekar så önska mej lycka till.
Första gången ut *S*

Hey independent vi åker till USA ihop nästa år när min ekonomi tillåter:angel:

Fast kanske inte sådär tok-länge, då kommer jag ha hemlängtan som bara den:D

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 267
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 630
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 118
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka