Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Haha! Låter livsfarlig ju! :D
Hoppas jag blir en sådan tant när jag blir stor! :D

Bismark JAAAAAA, please! Vi kan väl ha en månad som preliminärt.. Det borde vi väl klara... ?! Jag tänkte att typ augusti/september blir ganska bra när Roxie fortfarande kan gå på bete.
Åh, eller så klart maj nästa år kanske?! :idea:

Grattis again!:banana:

+ sthu

Tack:laugh:

Vi får väl spana på det? Måste köpa boggiesläp under året så att jag kan få med båda hästarna men sen kan jag ju spara till en USA sväng:)

Måste ju ha massa pengar att shoppa för ju:angel:

sthu

Visdomständer är värdelöst!! Har precis slutat äta antibiotika, fick inflammation i käken av den :devil: tanden!!

Jag har tre på gång, samtidigt :(
Känns som halva käken håller på att lossna och hoppa iväg.. Tandläkaren säger att det ser bra ut så jag får väl ha ont och se glad ut ett tag till :crazy:

Jag har tre på gång, samtidigt :(
Känns som halva käken håller på att lossna och hoppa iväg.. Tandläkaren säger att det ser bra ut så jag får väl ha ont och se glad ut ett tag till :crazy:

Eeeh,,,ont..??
Har också tre och de kom uppsmygande så snällt så för sisådär 25 år sen...sen så har de inte gjort så värst mycket väsen av sig...:D

Åh, jag hade glömt bort att jag var tvungen att shoppa! :rofl:
Bäst att börja spara!

Ja, vi kan ha det öppet, Men jag är iaf väldigt sugen så jag blir bara glad om jag får sällskap med mig som faktiskt är hästintresserad.. Eller western intresserad snarare. :D

Jag har nog världens bästa föräldrar, får nya tävlingskläder av dem i födelsedagspresent:bump: Har gått och suktat länge och visat mamma flera ggr. Så nu hade hon beställt dem till mig:banana:

I love my mami:love:

Alltså, jag är jävligt envis...men min häst är jävligt kvick när jag släpper fokus för ens en microsekund...

:rofl:Hon är störtskön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Här går det lite i stå, faktiskt. Rocket har jobbats lite under en period när temperaturen var "snäll" mot mina leder...sen dök den igen:mad:. Ledvärk och kyla är inte en bra kombo. Träning har det alltså inte blivit då utan mer nån variant av "pyssel" på lina, töm eller skritt uppsuttet på fröken. Snödjupet är fortfarande ca 1 meter och nu är den tung och svårforcerad. Lilly är bara 150 cm så ni kan förstå hur jobbigt det är för henne att jobba sig igenom den...mina fötter gjorde spår i nämnda snö när jag red och på vissa ställen fick jag hålla upp fötterna...så vi la ner ridningen. Finns liksom bara 331:an som är snöfri och där går det mycket och tung trafik, inte optimalt således. Nästa vinter ska jag ha en ridbana:cool:

Är dessutom i slutet av min utbildning, har haft massor av examinationer i olika ämnen, gjort flera kompletteringar och väntar nu på resultatet...Godkänd eller:crazy:

Dock ska det bli skönt att släppa det och koncentrera sig på hästarna när jag väl är ledig. Studier tar upp en hel massa tid...

Nu vill även jag att det ska töa lite så vi får fram lite stigar och vägar.:idea:

Sitter på jobbet, är trött och jar lite tråååkigt! Pigga upp mig är ni snälla!:love:

*gnäller av sig lite*

kl*
Dålig på att uppdatera här. Fast jag skriver så mycket på islandsforumet och på min egna blogg så det blir så mycket skrivande.

Det går bra med lill gumman. Hon har smått börja fatta ryggningen och jag kan ofta rygga henne enbart med säte:banana: Har även börjat smått med neck reining.

Hon är en underbar tös

e8e8ef0a-ed4e-41e3-8667-86ad453ed0994.jpg

Har tyvärr tappat lite gnista att rida Bitter, men det kommer snart hoppas jag! Man känner att två hästar var lite för mycket.

Så grymt söt!! :love:

Härligt att höra att det går framåt! Träningslusten kommer tillbaka i sinom tid?

Ja hon är verkligen en liten docka. Har svårt att bli arg på henne.

Ja jag hopps suget kommer för jag älskar verkligen min Bitter.. han är så go men det är så mycket jobb med honom, han är en svår häst att rida, det är inte bara, det krävs mycket tålamod och ork.

Min svarta bebis
b8577724-ab4e-4a74-911f-446259bfc4774.JPG

Nån som har några tips på bra sommaraktivitet, typ läger eller nåt? Börjar bli lite sugen på att komma iväg några dagar och träna och bara tänka häst och slippa tänka på städning, matlagning och sånt...

Alltså, jag är jävligt envis...men min häst är jävligt kvick när jag släpper fokus för ens en microsekund...

Haha.. ooh väldigt lik min snuppa, hon rullar sig minst sex gånger om dagen, hon är besatt. Om vi går på promenad eller om jag leder henne sist biten så slänger hon sig rätt ner i det djupa diket eller mitt i vägen, o rullar flera gånger! Så kan hon ligga där ett tag och filosofera lite. Nu får man se upp för tydligen kan man rulla sig med matte på ryggen:devil:

Här kan vi westernbukare diskutera allt , hästen , livet, dagen , och vi ska alla vara vänliga mot varandra:laugh:

...Själv har jag varit duktig och annonserat ut om våran hingst, samt praktikplatser här på företaget... Annars har det inte blivit så mycket. SKall strax iväg till mamma och fylla i lite försäkringspapper. I övrigt står jag fortfarande och funderar på om jag ska ner till KWR's årsmöte. Känner mig rätt sliten idag efter all träning igår :O

JO, sen har jag städat hela stallet :O

Hehe.. :rofl:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 267
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 630
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 118
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka