Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Indianterror... :p

sweet903.jpg

*reser mig upp igen*............................... ;)

Nejdå, blev stum för ett tag bara :D ...tittar in för att önska alla en trevlig helg!!! Älgjakten drar igång i morgon så nu blir det att hålla sig hemmavid med hästarna. :cool:

Smygreklam:

Rösta på Claudia som Årets Häst!

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=275573

Hon är en kämpe som har överkommit så mycket redan i sitt unga liv och inte en enda sekund har hon varit annat än stark, snäll, nyfiken, levnadsglad och världens finaste lilla fölunge! Hon föddes prematur och med en extremt ovanlig åkomma som krävde operation och jag är så glad att jag kämpade för henne för vackrare, friskare och härligare fölunge finns inte!!! ♥

En röst lagd för Claudia :D

Jag surar lite... :( ... när man äntligen har slutat liiiiite tidigare än vanligt så har mörkret hunnit komma ändå innan man kommit sig ut till stallet. Inser plötsligt att jag är i stort behov av STRÅLKASTARE!!! Helgens pyssel är således klart, här ska monteras lyse så jag kan jobba hästarna utan att riskera livet...

Senast ändrad:

Woho, nu har jag beställt hem en sadel på prov!
En Freemax (bomlös) blev det, hoppas det fungerar.

:rofl:
Hur gick det i helgen förresten ?

Jo tack, jag är jättenöjd!;) INga placeringar men det som inte funkade är kända problem.

Funkade dock jättebra med kossorna på söndagen, DET var nog det bästa av allt! Återkommer till våren och då kanske vi får den stora äran att träffa dig med:laugh:!!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 273
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 123
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka