Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Vilken mer John Deacon finns det :D Han såg ju ut så på 70-talet! Quuenfan som man är har man koll på gubbarna :D

Du tycks ha någon slags indianfetish, vardan detta?

Kan du inte visa några nakna indianer? :o:D

Går det bra med minikjol??

sweet280.jpg

Vilken mer John Deacon finns det :D Han såg ju ut så på 70-talet! Quuenfan som man är har man koll på gubbarna :D

Du tycks ha någon slags indianfetish, vardan detta?

Ingen mer vad jag vet...det kuliga är att det är i från det bandet min lille indian spelade i som Queen stal en del av sina tricks...;)

Inte bara indian utan alla den där figurens konstiga utstyrslar....:p

Hoppsan här var det någon som ville ha lite söndagsporr ja! :D
Det skär sig lite mot min mössvirkning, plötsligt kände jag mig som en gammal tant med min virkning och min tekopp..

Jakten pågår, men inte ens min kompis Lorraine i england känner till några så.....:crazy:

Lite närbild kanske... ;)

sweet544.jpg

Bläää...
Jobbigt jobbigt.. Ingenting verkar gå min väg idag. Allt går sönder, djuren bråkar, sambon osocial, huvudet ajaj, dåligt väder, ponnyn fet, kontot på väg att tömmas, hungrig, chipssugen, viktkomplex, skoskav, trött och lägenheten stökig.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 273
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 123
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka