Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Jag är inne på att raka Jacks man, han led brist på kisel i somras och hans annars så fina man är bara crap just nu, dessutom har han lite lockig man så att ha den bara kort är inte alltför vackert heller och ska jag ändå kapa känns det som att det är bättre att raka så får den växa ut på nytt helt och hållet istället :(

Skäggis skickar hit en söt indian...typ...;)

sweet808.jpg

Du är knasig du :D
Hallå, var blev Bill av? Kom att tänka på det tidigare idag.. Det var en rätt kul användare :D

*kl*

Vad tycker ni jag ska göra med Tibbes man ? Den är inge vacker nu... och inte vill den bli längre heller snarare tvärt om >__<"

31594449.jpg

Hade nog jämnat och tunnat ur den. Om den ändå inte växer.

Jojo, jag visste bara inte var gränsen gick :D

Hörrnu jag behöver peppas! Ponny går som potta skit, provsvar tar massa lång tid och jag har ont.
Säg till mig att allt blir bra igen om jag bara får tummen ur arslet och gör något åt saken!

Sålde mitt arabsto idag:cry: Men nu börjar letande efter min första quarter:)

Då håller jag tummarna att du hittar vad du söker, finns många fina att välja på just nu har jag sett :D

Nja jag har faktiskt inte hittat mer en någon ensaka:( Jag vill verkligen hitta den rätta men det är så svårt.

Vad vill du ha för typ då? O hur gammal? Hur mycket vill du att den ska ha gjort? Unghäst, läromästare? Etc...

Skriv ner en lista över vad du söker, och vad du inte kan rucka på och vad du kan rucka på om det känns rätt osv.

Grattis till försäljningen!

har lite saker på känn men ska tänka igenom riktigt noga vad vi är ute efter.

Min lite på kännlista:

Viktigt: Ej tittig, lugn och stabil utan vara opersonlig. Lättskodd med bra hovar. Ska kunnas rida i skogen såväl som prestera på tävlingsbanan. Quarter.

Gärna: Max 150cm hög. Ålder inte viktigt men minst bra grundriden,tävlad är en fördel.

Ett pluss om den är lättlastad och van vid olika miljöer.

Själv rider jag pleasure och trail men är intresserad av reining. Så jag tror jag vill ha lite av reiningstuket men som ska kunna gå lite ridklasser också.

Tror det är det bästa för oss är en minst grundutbildad häst även om vi alltid faller för unghästar och skulle inte bli förvånad om det så blev det nu med. Har i nuläget ett 7 månader Quarabstoföl samt en 5 årig arabvallack som vi ägt i 4 år så unghästvana har vi.
absolut max 80-100.000kr men gärna lägre så klart.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 273
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 123
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31