Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Bläää...
Jobbigt jobbigt.. Ingenting verkar gå min väg idag. Allt går sönder, djuren bråkar, sambon osocial, huvudet ajaj, dåligt väder, ponnyn fet, kontot på väg att tömmas, hungrig, chipssugen, viktkomplex, skoskav, trött och lägenheten stökig.

:love: :love:

skriver under på många saker där men jag har hela ryggen i ömhet. Har i två dagar stått med spade och skyfflat singel vid insläppet i hagen,gången mellan hagarna samt vid foderhäcken och vattenstället. Grymt ont har jag nu men jag väntar på något spännande i eftermiddag.

Allt måste man göra själv! :angel:

native-american-ii-dan-nelson.jpg

Äsch så kinkig är inte jag. Bara han är naken! Dig får man ju aldrig några nakna indianer av, orka inte vänta längre! :devil:

Denna är mycket snyggare :love: :d

Han biter ju iaf på tassen.. Nästan rätt:angel:

(Näe jag är inte alls för trött och borde verkligen inte gå och lägga mig:angel:)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 273
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 123
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka