Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Jo tack, jag är jättenöjd!;) INga placeringar men det som inte funkade är kända problem.

Funkade dock jättebra med kossorna på söndagen, DET var nog det bästa av allt! Återkommer till våren och då kanske vi får den stora äran att träffa dig med:laugh:!!

Okej, vad roligt !! Ja tyvärr var jag duktig på att hjålla mig iundan denna gång... :angel::grin:

kl

måste bara säga att jag är så glad och hoppar runt på små fluffiga moln...eller är det frostgräset hmmm. Kan inte sluta le och allt flyter på som bara den :bump::bump:

Jag har fått sålt en bil,en häst,en vespa,en westernsadel och nu massor av annat kraffs jag har liggande.Har även en ytterligare bil till salu och det kommer en och kikar på den nästa helg. Har fått ihop lite pengar till att börja bygga en övervåning. På måndag ska jag börja på praktik i 6 månader och jobba med hästar. Och fått ihop med pengar till...och betald handpenning.
Så jag är så glad,så glad så glad!!! Sedan har jag stallet redan fullt med fantastiska hästar och har en underbar man och barn!:love:

oh jag det har varit så här sedan i Onsdags och känslan stiger hela tiden. Hoppas den håller i sej länge,länge:laugh:

Det är en sån känsla man vill stoppa i en burk och kunna ta fram när livet är jäkligt:)

Ja jag har ingen aning....Trodde inte jag hade nån smak:angel:.

Vad är egentligen en sötnöt för något???? LÅter nästan otäckt!!!:o

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 269
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 122
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka