Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Gammal, skruttig i bakkärran, äter dåligt , har tappat mer än 50 kg sista månaden... Trött på ögonen...:cry:

Fick sålt min amazon idag + mkt mkt mer så ännu är det hopp och studds på molnen. Jag är rädd att flytet ska ta slut nu när allt äntligen är på topp. Men nu börjar jag vela om jag ska köpa ny sadeln eller börja bygga en ridbana.Nu i höst så hinns det inte med ridbana och hur lätt är det att hålla pengarna till våren? Någon som har någon aning om vad det kostar att anlägga en ridbana? eller ännu bättre om någon vet ifall det finns någon firma som anlägger ridbanor i skaraborg.

kl

Är det bara jag som tycker det känns konstigt att Anky van Grunsven ska hålla reiningclinic på Stockholm horse show?

kl

Är det bara jag som tycker det känns konstigt att Anky van Grunsven ska hålla reiningclinic på Stockholm horse show?

Ja det var lite konstigt faktiskt?! Fast lite roligt ändå på något sätt :p

kl

Mycket konstigt...men de vill väl dra dit så mycket folk som möjligt eftersom dressyrnissarna säker vill se henne.
Så bättre med henne än någon för dem "obskyr" riktig reiningtränare...:cool:

Fick rapport från syrran igår att allt gick hur smidigt som helst...
Tanten dog upp på en skogsäng knaprandes på sitt älskade hårda bröd...:love: :cry:

Efteråt tog den snälla grävskopekillen hand om alltihop. :bow:

Låter som att din tant fick ett fint slut:love:
Himlen har fått tillbaka en ängel!

Skickar över en stoooor kram

hej alla:)

idag besiktning utan anmärkning och i morgon skrivs papprena! Känner mej som en fjortis i en snart 30 årig kropp:love::bump:

Skönt att det gick så lugnt och fint till. Ett jobbigt beslut, men ett vi måste ta ibland för våra älskade djur. Men det är tur för oss att det finns snälla grävskopekillar som kan hjälpa till!

*kram*

vad roligt att allt var ok.
Nu väntar vi med spänning på kommande bildbomber ;).

kl

Ska om två v lite drygt hämta hem min lilla appendix kille. Ska bli så kul att sätta igång med honom :).

Fick rapport från syrran igår att allt gick hur smidigt som helst...
Tanten dog upp på en skogsäng knaprandes på sitt älskade hårda bröd...:love: :cry:

Efteråt tog den snälla grävskopekillen hand om alltihop. :bow:

Ett värdigt slut för en häst...

kram

MMBetsybabe

Haha, är det sant:rofl:?!

Stor annons i LyckyRider :p

Sure, asså det drar ju folk från andra grenar nu när hon sadlat om lite, men seriöst, hon har ridit reining i ett år? Två? hur mycket kan människan kunna egentligen? Kunde hon väl haft UPPVISNING eller nåt, inte CLINIC! :eek:

Tycker lite synd om alla duktiga reiningtränare vi har som faktiskt har många års erfarenhet och jobbar med detta på heltid. Så kommer hon och kör över dem alla. Eller, piafferar över dem alla kanske.... :angel::devil:
Ska dom ha reiningclinic (Vilket såklar är jättebra att dom äntligen har) så kan väl till exempel Herr Ljungberg få stå i mitten, eller?

det är väl säkert för att ledningen inte vågar "chansa" på någon dom inte känner till. anki vet dom ju vem hon är och hon är duktig i deras hästvärld, men sen att reining är något helt annat verkar dom inte tänka på...

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 269
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 122
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka