Sv: Vänliga alltiallo töl tråden
Ja, väldigt!
Kuligt blubb.....
Ja, väldigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kuligt blubb.....
Ja, väldigt!
Nej nej det är absolut inget fel på Bitter, han har ett hjärta av guld och är kanon mysig att rida, lättlärd och vi har ju kommit en liten bit på vägen. En super trevlig kille som jag föralltid kommer att ha kvar.
Men det var väl mer utsidan jag menade. Här kommer alla med sina häftiga quartrar, paintar, araber, ponnysar.. men visst gubben är vacker för mig
Inget fel på utsidan heller tycker jag, han är jättefin så va nöjd du. Det tog åratal för mig att hitta rätt efter x antal hästar, raser individer osv och faktum är att den häst jag saknar allra mest är en Varmblodshingst jag hade, vilken häst, både insida och utsida
Ja verkligen.....
Tack för blaskan förresten...och jodå du får använda mönstret.
En gammal kvarleva sedan svunna tider som jag faktiskt haft i blaskan för sisådär tio år sedan....
Man tackar. Alla bidrag mottages - idébanken är litta tom ibland.
Ja, jag kan väl hålla med om att det är svårt att inte tycka om söta hästar:
Ahaså du har en av den nya rasen bäverhäst
Inget fel på utsidan heller tycker jag, han är jättefin så va nöjd du. Det tog åratal för mig att hitta rätt efter x antal hästar, raser individer osv och faktum är att den häst jag saknar allra mest är en Varmblodshingst jag hade, vilken häst, både insida och utsida
saknar ni inte fjordetösa Cindy då? harkel..
Vassego, förresten för att spara tid för dig så kanske jag skulle ta och lägga över texten i ett word-dokument och maila till dig?