Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Värmlännig? vilken väg bor du i närheten av?;)
idag har vi me sommar - 3 :D skönt o kunna gå normalare klädd nu , inga termodressar som gjör en ännu osmidigare än vad man redan är:p

Fröken studsboll i sitt esse... :rofl:

IMG_8589.jpg

IMG_8539.jpg

Lite gryniga och suddiga bilder på grund av att det börjat bli lite skumt ute..

I stallet med morsan.. :love:

IMG_8710.jpg

IMG_8658.jpg

Åh vilka sötnosar:love: O den lilla, vilken liten skrutt:D

Hmm vad är det för ras:o

Sicken en liten tuff brud i "lyxförpackning":bump:

Ja verkligen..... :rofl:

Tack för blaskan förresten...och jodå du får använda mönstret.
En gammal kvarleva sedan svunna tider som jag faktiskt haft i blaskan för sisådär tio år sedan.... :D

Nej vilken sötnos! Jisses.. vad många fina hästar alla har! Så kommer jag med min skrutt:grin:

Det är väl inget fel på din häst? Det jag sett har gett mig intrycket att den är ganska trevlig?

Det är väl inget fel på din häst? Det jag sett har gett mig intrycket att den är ganska trevlig?

Nej nej det är absolut inget fel på Bitter, han har ett hjärta av guld och är kanon mysig att rida, lättlärd och vi har ju kommit en liten bit på vägen. En super trevlig kille som jag föralltid kommer att ha kvar.

Men det var väl mer utsidan jag menade. Här kommer alla med sina häftiga quartrar, paintar, araber, ponnysar.. men visst gubben är vacker för mig;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 267
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 630
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 118
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 229
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka