Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte skickat mer än ett par förfrågningar, och jag avslår många av de jag får. Är inte intresserad av att försöka verka poppis genom att ha tusen "vänner", det är bara löjligt.
Tja, nu har jag iofs inte tusen vänner, men en dag kommer det säkert kanske bli så. Inte för att jag vill vara poppis, men nätverk blir alltid större med tiden, det är ett enkelt sätt att sprida min blogg och faktiskt att skapa en relation till människor som annars hade varit svårt att skapa en relation till.
Med hänsyn till detta är jag inte så där överdrivet personlig på fejan. Berättar där samma som jag kan tänka mig att skriva i bloggen. Är alltid mycket nogrann med att inte skriva ut specifika personer om de inte är offentliga osv i mina åsikter. Är het enkelt mer åsikter än personligt mående i mina statusuppdateringar tex.
Vad har dom för nytta av dig i ditt nätverkande? Jag menar det borde väl gå åt båda hållen om man ska nätverka?
Vad har dom för nytta av dig i ditt nätverkande? Jag menar det borde väl gå åt båda hållen om man ska nätverka?
Inget konstigt menat men bara en helt ärlig nyfiken fråga..
Det bästa är väl att fråga den andra parten i så fall vad Den ser som att motpart bidrar med.