Vänder rumpan till!!!

Annzi

Trådstartare
När jag har stått o kliat pållen en stund o klappat o gosat lite så ska hon alltid vända baken till... hon ska inte sparka eller nåt sånt utan bara vänder rumpan mot mig! Vad är det hon vill då?
Är det nån typ "parningsgrej"! :p :confused:

Min gör det för att man ska klia uppe på rumpan på henne.
Hon tycker det är så skönt att hon nästan ramlar ihop. :D

Min gamla gör så....hon vill bli kliad på innan låret...det är sååååå skönt!!!!

Mitt ungsto gör likadant, hon vänder rumpan till och backar på en tills man kliar henne! :D

Verkar vara mest ston som gör såhär eller?? :confused:

Som alla andra sagt; KLIA MIG! :D
Våra hästar är likadana, speciellt mammas arabkorsning :crazy:
Hon släpper knappt ut en från hagen när man väl börjat...

Så det är bara att klia på ;) :p

*lånar knapp*

Mitt sto gör likadant. Hon kan backa flera meter efter mig om jag backar.. BARA för att det är ju så grymt skönt när man kliar på baken brevid svansroten på bägge sidorna.. Och mulen och halsen blir en kilomeeeeter långa.
:rofl: :rofl:

Okej jag får väl ge mig o klia henne då :rofl:
Hon verkar inte ge sig...

"Och mulen och halsen blir en kilomeeeeeeter långa."
Det blir dom verkligen, särskilt om man kliar bakom öronen där manen börjar :love:

vet en shettis som gjorde så, hon kunde komma rusande i hagen och vända baken till. Alal var livrädda för henne men hon ääälskar att bli kliad precis vid svansroten :D

Hehe nu har ja testat! O guuuuuud så skönt de va o bli kliad på baken! :D Särskilt under svansen! Så nu blev man ännu populärare...

Så gör min mammas åring med! Går man iväg kommer hon efter och vänder baken till just för att man ska klia henne!

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
3 012
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 261
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
10 935
Senast: Sel
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka