Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle jag aldrig göra.Men föreslog du inte själv, antagligen i en annan tråd häromdagen "att de kunde få vara med om skolan den vill de iaf förbättra?"
Och där så har vi ju svaret på frågan varför folk röstar på SD.Vad är min semester eller mina hästar värda kontra en helt främmande människa ... ALLT !..
Det går att lösa.Och just det här kommer innebära att valet 2018 så röstar dubbelt så många till på SD..
SD verkar få bestämma i halva Sverige. Vågmästare i varannan kommun. Förstår ni nu vad som kommer att hända om 4 år
Det går att lösa.
Det är bara att muta egoisterna med pengar.
Om de får tillräckligt och framför allt mera än nyanlända invandrare så kommer de inte att protestera alls.
Jag tror inte det faktiskt.Vad vet jag men det kanske räcker med att få lika......
Centern vill ha fri invandring, helt öppna gränser.
Nejdå.Allt mer eller mindre har faktiskt gått Jimmies väg.
.
Och där så har vi ju svaret på frågan varför folk röstar på SD.
Det är ganska så enkelt att förstå men samtidigt ordentligt otrevligt att veta.
Det är den största drivkraften av dem alla - girighet.
Mer åt mig.
Andra skiter jag i.
Att vi skulle "öppna våra hjärtan" .... Själva andemeningen var ju att vi skulle "öppna våra plånböcker" och inget annat. Å då tog det hus i helvete och folk drog igen lädret och gick till SD istället
Det går att lösa.
Det är bara att muta egoisterna med pengar.
Om de får tillräckligt och framför allt mera än nyanlända invandrare så kommer de inte att protestera alls.
Men så tyckte ju inte dom som gick från M till SD. Dom blev irriterade på att dom skulle behöva öppna lädretNej, SD hade redan innan det opinionsmätningar strax under valresultatet. Andemeningen var att vi skulle investera i medmänniskor och i välfärden.
Nejdå.
Vi kommer att få se nya politiska konstellationer.
Vilket kommer att vitalisera Sveriges politik.
Man kan stoppa in miljön i samma tänk.
Annars blir ditt tänk lite klurigt- betänk att den där som har de där hästarna faktiskt ordnar arbeten åt andra vilket i sin tur gynnar den svenska ekonomin.
Ser man på, det visste jag faktiskt inte!
Ser man på, det visste jag faktiskt inte!
Jo men det räddar inte människor just nu på en gång.Annars blir ditt tänk lite klurigt- betänk att den där som har de där hästarna faktiskt ordnar arbeten åt andra vilket i sin tur gynnar den svenska ekonomin.
Det har inte gått någons väg alls så här långt.Det hoppas jag att vi får- ett bättre samarbete, men vi är inte där än så hitintills har det faktiskt gått Jimmies väg, eller vad tycker du det är som har rejält misslyckats för honom?
Det är bara att muta vidare.
För det vanligaste är att folk väljer med sin egen plånbok.