R
Raderad medlem 6459
Vilken otrolig sorg för Sverige.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men dom är ju ärkefienderEn lösning SaP & M skulle kunna ge landet den stabilitet vi så väl behöver!
Tullingepartiet är en mycket lokal historia. Känner till det mest genom min kollega som även hävdar att Tullinge har en egen klimatzon. De kan ha snöstorm medan det är sol i övriga Stockholm...
Vi båda snackar om uppenbarliga felsägningar så vad är problemet?Även om det var ett mycket olämpligt ordval att benämna romer som zigenare så tycker jag faktiskt inte att det är jämförbart att uttrycka att en del människor har "fel hudfärg".
Visst men båda är realpolitiker som är medvetna om att vissa svåra beslut måste tas.men dom är ju ärkefiender
Att fler människor an vanligt har gått för att göra sin plikt och utnyttja sin rättighet, ett fritt val. Hur kan det vara sorgligt?Det här är det sorgligaste som kunde hända, jag känner mig helt förkrossad.
Att fler människor an vanligt har gått för att göra sin plikt och utnyttja sin rättighet, ett fritt val. Hur kan det vara sorgligt?
så du anser att SaP, V o MP Sveriges kommande regering, att de är nazister?Om något bra kan komma av det här så är det, hoppas jag innerligen, att valdeltagandet ökar i invandrartäta områden, där det historiskt sett varit lågt. Framförallt unga första och andra generationens invandrare har nog inte riktigt tagit på allvar SD, SvP och just hur starkt deras ideer har tagit fäste i Sverige. Att många inte känner sig delaktiga i det svenska samhället och därför inte röster, det är allas vårt misslyckande.
Jag kan bara be till The Flying Spaghetti Monster att den gruppen liksom alla andra vaknar i tid och börjar arbeta för att ta tillbaka sitt land från rasister, nazister och deras anhängare.
Bred mittenregeringVisst men båda är realpolitiker som är medvetna om att vissa svåra beslut måste tas.
Har du någon bättre?
"den svenska nationens kultur i kraft av sin historia, med undantag endast för de nationella minoriteterna, är överordnad andra nationers
kulturer inom den svenska statens område"
Säger väl bara att den traditionella regionala kulturen är (i kraft av sin majoritet)överordnad minoriteterna. precis samma gäller ju de politiska partierna, de stora har mer att säga till om än de små. Rasistiskt? knappast
Det är det som är så tragiskt, att de säkert vinner en del sympatier på detta
Men en måste ju få hyra ut sina lokaler till vem en vill i ett fritt samhälle!
Dom får för tillfället 47mandat och får bestämma