Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Problemet var väl att SD inte varit ärliga om vad lokalen skulle användas till. Då verkar det som om uthyraren sagt nej.
Konstigt att det bara gäller åt ett håll...
Det är nog början till slutet för SD. Jag menar, SD har ju ingen direkt tradition av långvariga och seriösa riksdagsledamöter, hur ska de fylla 47 platser under fyra år?
Ser ut som att nästan alla nya SD-röstare har kommit från M i år
Ja där håller jag med, fattar inte hur folk kan rösta på SD, V och FI.Det sorgliga är vad de har röstat på. Att utnyttja sin demokratiska rättighet till något som går emot allt om människors lika värde, det tycker jag är extremt sorgligt.
Nä Man önskar dock att de kunde hoppa till KD istället eller något om de var så missnöjda.. Men de vill nog ha något radikalt, något motsvarande till V på högerskalan, då blev det väl SDKanske inte väldigt förvånande, tyvärr.
SaP och SD har fått de flesta. Inte förvånande...Kanske inte väldigt förvånande, tyvärr.
Knappast. Nästa gång får SD upp emot 20%Jag vill inte behöva uppfostra mitt barn i en sån här fientlig miljö Nu har vi fyra år på oss att vända detta!
Vill kräkas.
"sverigevänner"
Sluta säg så, det skär i hjärtat
SaP,MP,C,FP och den ska vara stabil menar du de får ju ingen egen majoritet,,Bred mittenregering
Nä, det är just det som det är dags att förhindra!Knappast. Nästa gång får SD upp emot 20%
De kan få kalla sig "sverigevänner", men då är jag inte sverigevän utan världsvän.