Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vet att de låg högt på opinionssiffrorna, men trodde aldrig, aldrig att det kunde bli såhär. Känner ångest i hela kroppen.Jag har redan fällt en tår eller två under dagen, det känns så skevt.
Ja jag tror också det verkar stabilt på 4,2 procent nu ett tag det känns iallafall skönt.Nu kan man åtminstone vara säker på att MP inte hamnar under 4% spärren. Thank god.
Huh.
Spånga 22 Rinkebysvängen Ö har 77% röster på S enligt svt![]()
Hur hittar man de siffrorna?Följer kommunalvalet, hur är det där? Finns väl ingen liknande 4%-spärr?
Eller hur?!Ja, sitter här och funderar på att flytta dit![]()
4,3Ja jag tror också det verkar stabilt på 4,2 procent nu ett tag det känns iallafall skönt.
Mmm, lite märkligt att uttala sig så innan resultatet är inne.Kan M sluta tvärsäkerrt påstå att "regeringen faller" när siffrorna är helt jämna?![]()
För varje gång jag ser den där jävla Bali himla med ögonen och mansplaina ”hur det är” så tackar jag mitt sista minuten-beslut att lämna Alliansen i år. Så länge han får hållas står jag inte ut med tanken på m i styret. Bläk.Kan M sluta tvärsäkerrt påstå att "regeringen faller" när siffrorna är helt jämna?![]()
Mmm, lite märkligt att uttala sig så innan resultatet är inne.
Känns som att det kan bli en Trump och dom röda går om...![]()
Det är ju lite som när någon som varit väldigt sjuk dör, även om det är väntat så blir man chockad. Blev förvånad när jag såg någon statistik för vart SD-rösterna kommer ifrån, antar att det var i samband med VALU undersökningen (?) och det var så många fler som verkade komma från Socialdemokraterna än jag räknat med. Jag har ju liksom bytt block _till_ det röda det här valet istället, för att jag inte stod ut med den här tanken..Ja, vet att de låg högt på opinionssiffrorna, men trodde aldrig, aldrig att det kunde bli såhär. Känner ångest i hela kroppen.
För varje gång jag ser den där jävla Bali himla med ögonen och mansplaina ”hur det är” så tackar jag mitt sista minuten-beslut att lämna Alliansen i år. Så länge han får hållas står jag inte ut med tanken på m i styret. Bläk.
Den här valvakan är det värsta jag varit med om, så himla vidrigt hur mycket hat människor bär runt på trots att de lever i världens bästa land. Varför vill de förstöra allt som byggts upp? Har redan gråtit en gång under valvakan, känns som att det kommer bli mer.
Ingen trodde ju att Trump skulle vinna...Nu hänger jag inte med. Vad är en "Trump"? Och vad har Trump med en ev. röd regering att göra?![]()