Valtråd (inte Andra djur eller sytillbehör) - ändrad rubrik

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, vet att de låg högt på opinionssiffrorna, men trodde aldrig, aldrig att det kunde bli såhär. Känner ångest i hela kroppen.
Det är ju lite som när någon som varit väldigt sjuk dör, även om det är väntat så blir man chockad. Blev förvånad när jag såg någon statistik för vart SD-rösterna kommer ifrån, antar att det var i samband med VALU undersökningen (?) och det var så många fler som verkade komma från Socialdemokraterna än jag räknat med. Jag har ju liksom bytt block _till_ det röda det här valet istället, för att jag inte stod ut med den här tanken..
 
Den här valvakan är det värsta jag varit med om, så himla vidrigt hur mycket hat människor bär runt på trots att de lever i världens bästa land. Varför vill de förstöra allt som byggts upp? Har redan gråtit en gång under valvakan, känns som att det kommer bli mer.

Tyvärr är jag inte varesig förvånad eller chockad faktiskt. Ledsen? Ja.

Jag har nånstans förväntat mig detta i sammanhanget, och tycker att människor upprepar sig själva hur de funkar och resonerar i liknande historiers gång, rätt förutsägbart . Tyvärr .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30
  • Aggressiv/rädd hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp