Synd att de inte kan 'tappa bort' några
![]()
Ja, det sa vi också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd att de inte kan 'tappa bort' några
![]()
Ja, det sa vi också43,6% fick SD där de räknar
![]()
Hanif Bali.Vem är Bali ?
Det är Sjöbo. Är vi överraskade?
Det är Sjöbo. Är vi överraskade?
Hörde det. Har ingen uppfattning om honom...Hanif Bali.
Hittade svts. Kollade på skånes län för att se hur många som var räknade. Inte så uppmuntrande läsningom du kollar på t.ex aftonbladets livegrafik, så kan man leta sig in på varje distrikt och se om det är räknat
alltid något...
Min identitet har alltid varit svensk. Jag är svensk och Stockholmare. Jag gillar dock inte surströmming och små grodorna och svensk schlager ska utrotasI år i valkampanjen har jag för första gången insett att jag inte är svensk enligt många andra svenskar eftersom jag är född i Korea och har rätt till ett koreanskt medborgarskap (eller hade vet inte hur det är numera).
Jag ska därför 'åka hem' trots att mitt modersmål är svenska och jag . lämnade Korea vid 11 månaders ålder, aldrig varit där efter det, och blev svensk medborgare innan jag fyllt två år. Att nästan en fjärdedel av Sveriges befolkning inte anser att jag är svensk har skakat min självbild i grunden. Om jag inte är svensk, vem är jag då?
För mif beskriver det så väl när man diskuterar ett specifikt ämne och någon slänger in "Jamen dom där då!" som att det skulle göra det dåliga bättre.
FyfanJag känner exakt likadant. Aldrig känt mig så uppgiven, ledsen och rädd inför ett val som idag faktiskt. Det är helt absurt att tänka att 1/4 av Sveriges befolkning tycker att jag är mindre värd än dem enbart pga hudfärg. Jag vet inte om jag ens orkar gå till jobbet imorgon![]()
Som sagt. Jag tror inte alls att 1/4 av Sveriges befolkning tycker så. Det är nog bara en liten klick.Jag känner exakt likadant. Aldrig känt mig så uppgiven, ledsen och rädd inför ett val som idag faktiskt. Det är helt absurt att tänka att 1/4 av Sveriges befolkning tycker att jag är mindre värd än dem enbart pga hudfärg. Jag vet inte om jag ens orkar gå till jobbet imorgon![]()
Oj helt otroligtJa, det sa vi också43,6% fick SD där de räknar
![]()
Min identitet har alltid varit svensk. Jag är svensk och Stockholmare. Jag gillar dock inte surströmming och små grodorna och svensk schlager ska utrotasI år i valkampanjen har jag för första gången insett att jag inte är svensk enligt många andra svenskar eftersom jag är född i Korea och har rätt till ett koreanskt medborgarskap (eller hade vet inte hur det är numera).
Jag ska därför 'åka hem' trots att mitt modersmål är svenska och jag . lämnade Korea vid 11 månaders ålder, aldrig varit där efter det, och blev svensk medborgare innan jag fyllt två år. Att nästan en fjärdedel av Sveriges befolkning inte anser att jag är svensk har skakat min självbild i grunden. Om jag inte är svensk, vem är jag då?
Jag känner exakt likadant. Aldrig känt mig så uppgiven, ledsen och rädd inför ett val som idag faktiskt. Det är helt absurt att tänka att 1/4 av Sveriges befolkning tycker att jag är mindre värd än dem enbart pga hudfärg. Jag vet inte om jag ens orkar gå till jobbet imorgon![]()