Mammadutt

Trådstartare
Ska på söndag söderut och träffa valpen :banana: som jag tror skulle passa oss. Wieeee :bump: Håll tummar å tår att han nu bara går genom besiktning på torsdag och vi faller som furor för honom :love:

Sv: Valpen!

oj, det gick fort! håller tummarna så hårt jag kan! glöm inte att ta med en kamera så att vi också får se underverket!

cillamuffins skrev:
oj, det gick fort! håller tummarna så hårt jag kan! glöm inte att ta med en kamera så att vi också får se underverket!

Kameran är det viktigaste att ha med nästan :banana:

Jo det är en liten hanvalp som jag vetat om ett tag (i 6 veckor) men först i veckan bestämde vi oss för att ha möjlighet redan nu att ta valp, och lilla killen är kvar :love:

{31E751BD-57F7-49AE-B0B3-99745D3AEC62}.jpg

filiduttan skrev:
Ska på söndag söderut och träffa valpen :banana: som jag tror skulle passa oss. Wieeee :bump: Håll tummar å tår att han nu bara går genom besiktning på torsdag och vi faller som furor för honom :love:

ahhhhhh snart dags att träffa lilla "Riddick" (som vi kallar honom...r edan :P )

Idag skall det shoppas hem massor med saker, igår köptes foder. En enda 15-kilos säck fanns i hela stan av det fodret uppfödaren ger hahaha ujuj. Längtar! :love:

*ha ha* Finns ingen möjlighet att ni INTE faller som furor :rofl:

Nu är vi hemkomna med världens sötaste och gosigaste lilla huligan-Flatte :) berättar mer sen å visar lite bilder :)

glee skrev:
Jättesöt!

Går det bra? Är du trött? :angel:

ja det går bra, jag är dödstrött. har feber och dunderförkylning samtidigt. gaaaah men lilla Riddick är såååå söt så man glömmer bort hur risigt man mår :love:

Stackare! Skönt att det går bra ändå. Hade jag blivit sjuk när Selma var liten hade jag säkert skickat tillbaka henne :p Men jag är övertygad om att hon var den jobbigaste valp som funnits. Din är säkert mycket snällare :D

Riddick, fint namn! Låter som en buse :)

hehehehe, den här han vill göra sina behov var annan minut... hinner inte vara inne många minuter innan det är dags igen... går inte så bra med min feber med andra ord. Men han är rackarns söt, go som ett gelehallon... men fy bubblan vad han bubbar stora lass :P är ju van pudel å chihuahua-avföring :P hahahaha
Nä nu måste jag sova, sambon ska vara ledig å ta lilla huliganen på morgonen imorn så jag ska få vila. haha.

Haha, är det sådär att du får gå ut med honom och vara ute jäääättelänge och han aldrig kissar, och sen när ni kommer in kissar han direkt på golvet? Så gjorde Selma :p

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 497
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 981
Senast: Sesca
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 557
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18