Valpen med annorlunda färg!

Lycanthrope

Trådstartare
Någon som vet vad detta är för färg? :angel:

Våran nyinköpra schabrador valp, 10 veckor :love:

DSC00419.jpg


Kolla svansen, skarp linje nästan vid roten, sen är den kolsvart :)
DSC00408.jpg


DSC00411.jpg

DSC00412.jpg
 
Sv: Valpen med annorlunda färg!

Är nån av föräldrarna grå Schäfer?

De brukar vara åt det hållet i färgen som valpar med ett markerande band på svansen.
 
Sv: Valpen med annorlunda färg!

Föräldrarna är båda svarta, labrador liknande schabradorer.. de ser nästan exakt ut som labradorer. men hälften av valparna blev gula med mörk nos, ett par svarta, några spräckliga, och så denna lilla krabaten. han är då andra generations schabrador, tror jag?
 
Sv: Valpen med annorlunda färg!

Färgen vet jag inget om, men fy farao vad söt!! :love:
Fick ta bort min schabbe i slutet av april och nu längtar jag efter en ny hund så jag nästan kan dö. Vart bodde du sa du? :angel:
 
Sv: Valpen med annorlunda färg!

Sådär såg min kompis valp ut (schabrador) när den var valp med, men när han blev äldre blev han helt svart istället.`Men de vita tecknen på bringan och några av tårna som var vita från början behöll den.
 
Sv: Valpen med annorlunda färg!

Vi bor i Kalmar :D
Det finns fler valpar kvar till salu fortf.. :angel:

ja han e massa söt :love:
 
Sv: Valpen med annorlunda färg!

Haha, den bilden e ju bara konstig :o
men tack ,han e en söt buse

fler kort kommer snart!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 672
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 151
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 639
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 780
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp