Valpbilder

C

Clintan

Vill bara visa några bilder på min mammas urgulliga lilla eurasiervalp. Hon är 9 v på bilderna som togs idag.

Babsweb1.jpg

Babsweb2.jpg

Sv: Valpbilder

va söööt, lite lik min, fast min är bara 25 % eurasier... :)

aaah ännu en liten nalle ;) vilken uppfödare?

Mvh
Leiionspitz Eroz med matte

Det är en privatperson i Vemdalen som fött upp henne (hon kommer snart att registrera kennel då hon ska fortsätta med avel). Valpens far är Söskärs Ajax och mamman är Edeängs Hilde.

Clintan skrev:
Det är en privatperson i Vemdalen som fött upp henne (hon kommer snart att registrera kennel då hon ska fortsätta med avel). Valpens far är Söskärs Ajax och mamman är Edeängs Hilde.

Jaha okej! Känner ju igen föräldranas kennelnamn iaf så det är säkert bra ;) Några roliga hyss den lille haft för sig än då?! :angel:

Mamma kallar henne för Monsterhunden :D och det säger ju det mesta om vad hon har för sig. Hon är med min mamma när hon hjälper min bror på hans firma och ingen av dem får någonting gjort då valpen också "jobbar". Äta ankbajs gillar hon också (mamma har en damm med 40-talet ankor). Några direkta olyckor har hon inte ställt till med än, men det kommer väl.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 912
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar