Valp på G

Sv: Valp på G

Tack allihopa!

Ja det är verkligen en toppenvalp, hur mysig som helst :)

o hoppas att puppisarna tittar ut idag då blueeyes!

Weee, fick mail idag! Valparna är födda igår och det ploppade ut en tik till mig, jag är helt överlycklig!!! :cry: :D :cry: :D :love: Nu måste allt bara gå som det ska.

Senast ändrad:

Weee, fick mail idag! Valparna är födda igår och det ploppade ut en tik till mig, jag är helt överlycklig!!! :cry: :D :cry: :D :love: Nu måste allt bara gå som det ska.

Fy vad kul! Jag förstår att du är lycklig. Håller tummarna att allt går som det ska.

Jag måste vänta ca tre veckor till tills jag vet om det blir nån valp åt mig. Jobbigt!

Nej jag tycker redan att han har vuxit hur mycket som helst, han var ju bara en liten palt dagen då jag hämtade honom tyckte jag ju. Och nu är han nästan stora grabben :) Han är en riktig knähund också, får se hur länge man kan ha honom i knäet utan att mosas :d

Haha :D Vi har varit lite upptagna idag! Vi har varit på en liten road trip med hästen till tant o farbror doktorn så han har mest sovit idag.
Men så fort jag tagit nya kort så får ni se dem. Lovar!

Haha :D Vi har varit lite upptagna idag! Vi har varit på en liten road trip med hästen till tant o farbror doktorn så han har mest sovit idag.
Men så fort jag tagit nya kort så får ni se dem. Lovar!

Det låter super! Man vill ju inte missa något, dom växer ju så hiimla fort!!:D

Ja dom växer väldigt fort dom små :). Jag ser också fram emot fler bilder.

Just nu går man och funderar på om det blir nån valp eller inte, men hur stor är risken att hon inte skulle få en enda hanvalp? Blir tokig snart av att vänta. Om dom bara kunde födas snart.

Men nu är det inte länge kvar väl? Eller minns jag fel. Var det den 28/4?

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 575
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
823
Senast: Grazing
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 329
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar