Nä - aldrig sett något med honom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä - aldrig sett något med honom
Men du har ju en vagn!!! Då kan du ju ta med skade fia.Alltså, jag får väl skylla mig själv som kallar en hund för Skalman
Tog med gamla vagnen när vi skulle gå iväg och hämta upp en låda med hjortnackar - och det tog inte lång stund innan grabben hoppade i och ville ha snålskjuts Bekväm är bara förnamnet Jag fick hiva ur honom och sen träla lite med att han inte skulle hoppa i igen - han försökte med jämna mellanrum
Skadade tanten skulle inte uppskatta åka vagn när hon anser sin vara frisk det skulle bara bli stökigt och bråkigt att få henne sitta still Jag går hellre extra promenader med en hund i taget så hon får sällskap, så jag kan komma ut i skogen, fälten eller bara så elljusspåret och där blir vagn attans skumpigtMen du har ju en vagn!!! Då kan du ju ta med skade fia.
Åh, nu ska vi se om jag kommer ihåg rätt.Visste inte i vilken tråd jag skulle kommentera/fråga,
men vad skulle ni säga är "normalt" att få med valpen vid leverans? Eller vad fick ni? Är bara nyfiken
Jag fick en påse foder, en filt som luktade hemma och en ny från Agria. En termometer, massa godis och tuggben. Stamtavla och avtalVisste inte i vilken tråd jag skulle kommentera/fråga,
men vad skulle ni säga är "normalt" att få med valpen vid leverans? Eller vad fick ni? Är bara nyfiken
Visste inte i vilken tråd jag skulle kommentera/fråga,
Jag skickar inte med koppel och halsband - dom flesta vill ändå välja det självVisste inte i vilken tråd jag skulle kommentera/fråga,
Jag skickar alltid med foder,filt,träningsgodis,någon leksak (ebay shoppare) sen varierar det lite,ibland är det matskål,bajspåsar,sele/halsband mmVisste inte i vilken tråd jag skulle kommentera/fråga,
Visste inte i vilken tråd jag skulle kommentera/fråga,