Jisses så söt!Nu har vi landat hemma. Lillen har fått i sig lite mat och fått gått runt och nosat. Bilresan hem gick jättebra faktiskt, han sov mestadels. Liten tuff kille detta, han verkar redan ha gjort sig hemmastadd
Säg hej till MINUS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jisses så söt!Nu har vi landat hemma. Lillen har fått i sig lite mat och fått gått runt och nosat. Bilresan hem gick jättebra faktiskt, han sov mestadels. Liten tuff kille detta, han verkar redan ha gjort sig hemmastadd
Säg hej till MINUS!
Nu har vi landat hemma. Lillen har fått i sig lite mat och fått gått runt och nosat. Bilresan hem gick jättebra faktiskt, han sov mestadels. Liten tuff kille detta, han verkar redan ha gjort sig hemmastadd
Säg hej till MINUS!
Meeeeeeeen fy,jag dörNu har vi landat hemma. Lillen har fått i sig lite mat och fått gått runt och nosat. Bilresan hem gick jättebra faktiskt, han sov mestadels. Liten tuff kille detta, han verkar redan ha gjort sig hemmastadd
Säg hej till MINUS!
@Araminta @machafuko @Killaloe @Dammtuss @dobbis Tack! Han är otroligt söt och verkar vara en tuff kille som tar livet med en klackspark, spänd på att se hur han kommer utvecklas
Åhhh!! Så roligt att han verkar vara så kavat!@Araminta @machafuko @Killaloe @Dammtuss @dobbis Tack! Han är otroligt söt och verkar vara en tuff kille som tar livet med en klackspark, spänd på att se hur han kommer utvecklas
Vilka öronNu har vi landat hemma. Lillen har fått i sig lite mat och fått gått runt och nosat. Bilresan hem gick jättebra faktiskt, han sov mestadels. Liten tuff kille detta, han verkar redan ha gjort sig hemmastadd
Säg hej till MINUS!
Va mycket öööron Galet söt@Araminta @machafuko @Killaloe @Dammtuss @dobbis Tack! Han är otroligt söt och verkar vara en tuff kille som tar livet med en klackspark, spänd på att se hur han kommer utvecklas
Ja öronen är all over the placeVa mycket öööron Galet söt
Mycket att växa i därJa öronen är all over the place
@Araminta @machafuko @Killaloe @Dammtuss @dobbis Tack! Han är otroligt söt och verkar vara en tuff kille som tar livet med en klackspark, spänd på att se hur han kommer utvecklas
Jösses vilken liten fjutt - han väger mindre än de flesta av mina heeler när dom är 8 veckorÄr imponerad av Minus än så länge. Tar allting med ro. Han har kissat inne 3 gånger - en igår, en inatt och en idag. Mest för att jag har varit för långsam. Oerhört tydlig när det kommer till bajsdags, så det har aldrig hänt inne. Äter otroligt bra hittills (thank god, ni vet mina "problem" med Milou), är pigg, glad och nyfiken hela tiden. Har hittills en bra egen balans mellan sömn och vakenhet, som jag gillar. Idag har han fått sova en sväng bakom kompostgaller 30 cm från mig. Det var inte populärt till en början, men efter en liten stund somnade han så då åkte gallret bort.
Milou ville vara med på ett hörn också
Vägning stod på schemat idag också, han somnade i bunken
ca 1950gram och 19 cm hög, lilla killen
Jösses vilken liten fjutt - han väger mindre än de flesta av mina heeler när dom är 8 veckor
Hahaha, vilka småfjuttisar Mina två minsta töser i förrra heelerkullen vägde runt 1500 gram vid 8 veckor, men dom vägde 1 kg mindre än övriga syskonÅh, ja han är inte så stor. Blir spännande att se vart han landar i vuxen ålder! Milou vägde desto mindre när jag hämtade honom - 1590gram
Mina 8v frallor ligger på ca+ 3kg,så den lille blå är en fjäder.Hahaha, vilka småfjuttisar Mina två minsta töser i förrra heelerkullen vägde runt 1500 gram vid 8 veckor, men dom vägde 1 kg mindre än övriga syskon
Sicken goding . Vilken kennel kommer hon ifrån?
Vår Sally, lagotto, snart 12 veckor
Äsch då, vår labbe är knähund . Han älskar att ligga i knä och pussas. Minns att uppfödaren sa redan när vi hälsade på första gången att han var väääldigt gosig. Det stämde.Alltså, Floyd håller på att bli en riktig knähund jag måste hela tiden tänka mig för så att jag inte plockar upp honom i famnen han älskar att vara i knäet och blir helt lugn där. En rätt smidig lösning när han hänger i Laddas öron t ex
I natt sov han under täcket, som en liten gris. Börjar undra om det är en chihuahua jag fått hem?
Han har utvecklats mycket den senaste veckan. Från att ha varit lugn och sovit mycket så är det mycket härj nu han leker mycket med Otis och Ladda, skäller på dem om de inte ger honom någon uppmärksamhet och får rejäla tokspringryck emellanåt
Fortfarande samma fina avknapp, så det känns himla bra
Äsch då, vår labbe är knähund . Han älskar att ligga i knä och pussas. Minns att uppfödaren sa redan när vi hälsade på första gången att han var väääldigt gosig. Det stämde.
29 kg kärlek .