Aj fan, jag trodde det var bebisenDet där är Otis
Det kanske egentligen var ett hot? "Släpp ut mig direkt så jag kan slicka på Laddas löp-kisspölar, annars äter jag upp den här gardinen också"
Då står han alltså och väntar på Varsågod!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aj fan, jag trodde det var bebisenDet där är Otis
Det kanske egentligen var ett hot? "Släpp ut mig direkt så jag kan slicka på Laddas löp-kisspölar, annars äter jag upp den här gardinen också"
Aj fan, jag trodde det var bebisen
Då står han alltså och väntar på Varsågod!
Säg inte det. Man vet ju hur labbar äterJa, alltså, jag insåg när jag postat bilden att jag var i valptråden och inte i snackistråden
Nog för att Floyd växer snabbt, men så fort att han går från 4,5 till 22kg på en vecka hade varit lite väl häftigt..
Säg inte det. Man vet ju hur labbar äter
Floyd för mig är ju den "något" alkoholiserade kocken Keith Floyd en lite oförutsägbar men charmig karaktär.
Otis&Floyd -extreme home make-over!
Sen gråter alla av lycka på slutet!
Floyd för mig är ju den "något" alkoholiserade kocken Keith Floyd en lite oförutsägbar men charmig karaktär.
Otis&Floyd -extreme home make-over!
Sen gråter alla av lycka på slutet!
Min favorit TV kock!Gråt lär absolut vara inblandat, fråga är om det bara är i slutet...
Floyds kokning av kräftor ger mig fortfarande mardrömmar
Min favorit TV kock!
Så länge han ger f-n i att plåga kräftor. Akademiskt numera, han dog ju för ett antal år sedan.
Jag har ett minne av när han stod på en brygga och stekte fisk
Jag har Floyd på dvd
Otis: Jag ska lära honom ALLT jag kan.Floyd har Otis som sin stora idol..
Gråt lär absolut vara inblandat, fråga är om det bara är i slutet...
Floyds kokning av kräftor ger mig fortfarande mardrömmar
Visst menar du den när de låg i en gryta kallt vatten och han satte på plattan så de lååååångsamt dog
Japp, de försökte rymma också och jag har för mig att han var rätt packad (man kan inte dricka Renat som vin)
Gudars - jag måste ha missat den mannen helt. Känner lite vagt igen honom på bilder, men inget minne av programFloyd blev alltid kastrullfull innan programmet var slut. Så magisk tv
Lite som måndagsklubben deluxe!
Gudars - jag måste ha missat den mannen helt. Känner lite vagt igen honom på bilder, men inget minne av program
Otis: Jag ska lära honom ALLT jag kan.
Resten av världen: Oh god, please don't
Jag måste nästan kolla om det finns några program att leta upp via datorn Vad hette programmet ?Jag var inte så gammal men programmen lämnade avtryck kan vi lugnt säga
Jag måste nästan kolla om det finns några program att leta upp via datorn Vad hette programmet ?