Hoppsan!
I början på november flyttar en grabb ur den här härliga kullen hem till mig
(Uppfödarens bild)
Åh så underbara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppsan!
(Uppfödarens bild)
Åh så underbara!
Älskar att se riktigt fina LabbevalparHoppsan!
(Uppfödarens bild)
Åhhhh!!! Så fantastiskt fina! Så roligt att det blev en valpis ändå!Hoppsan!
(Uppfödarens bild)
Åh men så sööta. Jag som inte gillar labbar, men så röda och fina!Hoppsan!
(Uppfödarens bild)
Tack hörrni! Det ska bli himla kul faktiskt och även om jag var väldigt velig innan så känns det super nu
Är bara liiite avundsjuk! Jag funderar på när det är rätt att skaffa en till i och med min slyngel. Tänkte att han skulle ha lugnat sig lite tills han är 2.5, men jag är så sugen redan nu.
Hur tror du att det kommer fungera med Otis som är typ samma ålder som min? Eller har han lugnat ner sig och blivit beskedlig?
Jag tror det kommer fungera bra
Jag tror faktiskt att de kommer ha ut rätt mycket av varandra, Ladda och Otis leker ju mycket nu, och jag tror inte det kommer ändras när det kommer in en yngre lekkompis.
Otis har faktiskt lugnat sig lite, men det är ju fortfarande rätt mycket energi i den där lille kroppen... Min förhoppning är dock att valpis kommer vara rätt lugn jämfört med alla wachtelvalpar vi haft, ha en himla fin av-/på-knapp och inte tugga sönder något
En bekant har nyligen skaffat en jaktlabbe, den är nog mer väluppfostrad än vad Tonto någonsin kommer att bli. (Den är 18 veckor )
Ja, det blir väl så att dom får ut mycket av varandra, det har jag själv märkt på våra två! Dom tar ut rätt mycket energi på varandra och blir trötta och ganska lugna av det.
Precis, man brukar ju säga att jaktlabbar föds halvtränade och att jaktcockers dör halvtränade. Håller hårt fast vid detta
Ja, det är himla skönt! Kör på en valp nu säger jag
Åh så himla roligt! Hoppas att allt går bra på besiktningen!besiktning några dagar bort, nervöst! Hämtar om mindre än en vecka om det går som det skall
Måste bara bestämma mig för vad jag ska ha ju!
Det kan ju vara en bra start så klart
Om jag inte har helt fel så räknas de som gula.. De kan variera från nästan vita till mörkt röda och går under gul sas.. Tycker att fox red är utan tvekan den vackraste färgen!Alltså de är så himla himla söta på bilden @AraSlei
Men hur är det - det är egentligen inte en godkänd färg på labbar va? Eller tänker jag tokigt?
(oavsett så är det egentligen skitsamma för din labbe kommer typ vara bland de snyggaste labbarna ändå )
Klart den är godkänd, de är gula. Bara en mörkare nyans.Alltså de är så himla himla söta på bilden @AraSlei
Men hur är det - det är egentligen inte en godkänd färg på labbar va? Eller tänker jag tokigt?
(oavsett så är det egentligen skitsamma för din labbe kommer typ vara bland de snyggaste labbarna ändå )