Slänger in några bilder på lillen som blir 7 (?!) månader på söndag.
Här var han redo att montera ihop en lampa från Ikea. Eller kanske det var så att han väntade på att få busa med lådan
Glada miner blir det om man hittar lös sand att gräva i.
Så här medgörlig var han när matte ville gå långpromenad i lördags. Att rulla i alla döda grodor han kunde hitta var tydligen ett mycket bättre sätt att spendera sin lördagseftermiddag.
Igår besökte vi en slottsruin som finns några km utanför staden där vi bor. Där var det fullt med barnfamiljer, så jag fick känna mig som lite av en crazy dog lady som släpar med mig hunden på sådant. Men nu fanns det ju en jättefin naturstig i närheten som vi egentligen var där för
Man märker verkligen att han har blivit äldre, han orkar mycket mer än förut och kräver mer stimulans. Men om man går på kurs med honom, då blir det annat, då orkar han jobba i ca 15 minuter och sedan är det stopp
Då vi var på kurs i torsdags och han började bli trött och ointresserad så tog jag fram mitt hemliga vapen, kyckling, i hopp om att han skulle orka i 5 min till. Men nej, jag kunde slänga kycklingen rakt framför nosen på honom men han ville inte ha den för han hade bestämt sig för att vi minsann har tränat klart.