Valp eller ny hund 2016

Nu är hon klar och det slutade på 10st. 6 hanar och 4 tikar, alla svarta med tecken. Enligt rapport har hon varit jätteduktig och är nu supernöjd med livet men trött. Jag längtar efter att få hälsa på dom :love:
blogger-image--546190567.jpg

Och så har en tik som jag är väldigt förtjust i äntligen fått sina valpar, och ingen av dem kommer att bli min. Känslan är så jobbig, önskar att det bara gick att ta hem en valp hur som helst :cry:

Fröken Vinna 6 månader har för första gången tuggat sönder något, min datorsladd.. :meh: Hon har även fått för sig att det är trevligare att kissa o bajsa inomhus när det regnar, trots att hon har varit rumsren sen hon var 4 mån. Tack för det! :mad:

Igår var Chibo och fick sin 12v spruta :)
Mycket på en gång sa han då vi fick ta bussen in dit. Åka buss tar han Tack och lov med ro. Ger honom dock åksjuketabletter ett par timmar innan då han spydde 3 gånger sist han åkte bil :( Han tycker bilar är jätte farliga så det övar vi på och det går bättre och bättre. Han väger hela 7,6 kg redan. Vet inte vad en BC på 12 veckor brukar ligga på däremot :p Hans öron lever för stunden ett eget liv med :love:
IMG_20160628_205513_zpsxbqjjjqh.jpg

PSX_20160628_203832_zpsevhhzu2e.jpg

PSX_20160630_145315_zps2ahnymmw.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 912
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
322
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Hudvårdstråden 2
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur