Bakom dom öronen får det plats en hel flock rävarMåste dölja sig flera rävar bakom dom öronen . Blicken säger ju allt om deciliter måttets öde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bakom dom öronen får det plats en hel flock rävarMåste dölja sig flera rävar bakom dom öronen . Blicken säger ju allt om deciliter måttets öde
Sambon påstår att nästa hund ska vara en corgi. Den där lär inte få honom på andra tankarHan hann också stjäla mitt decilitermått som jag ger hans mat med, han hade sönder det just efter att jag tog bilden
Alla borde ha en CorgiSambon påstår att nästa hund ska vara en corgi. Den där lär inte få honom på andra tankar
Lite väl snart efter att vår gamla fick somna in så hade vi plötsligt tingat en valp . Samma dag faktiskt.. hade tänkt vänta några veckor men jag hittade en annons dagen innan på söta shäfervalpar och visade mina päron (som jag lite då och då gör ).
Sen då de lämnade den gamla på krematoriet så insåg se att valparna ju var någonstans i närheten.. Dvs de åkte dit, och nu ska denna lilla tösen flytta hem till oss om en månad
Liten shäfer tik ^_^ syskonen var vita och var nog det jag i alla fall siktade in mig på då jag såg bilden, men denna var alldeles för mysig för att inte ta med hem ^_^.
Funderar på namn nu.. vilket är svårt, temat på övriga har varit motorcykel märken, dvs harley davidson, Indien och triumph. Var nog lite tänkt att det skulle bli en hane som skulle heta Norton, men det är inte så passande på en tik.. och ariel som också var ett förslag kommer ju låta som lilla sjöjungfrun...
Ngn med namn tips ^_^ (brukar göra om namnen ngt, t ex triumph blev traja, Indien Indy, hd harley .)
Har försökt med det förslaget, men norton verkar vara skrivet i sten nu.. får försöka befästa Nora som smeknamn nu bara@Buck Guzzi kanske?
Sambon påstår att nästa hund ska vara en corgi. Den där lär inte få honom på andra tankar
Alla borde ha en Corgi
JA, för bövelen, mer corgis till folket!
/Inte alls partisk
OBS gäller bara seriösa hem som inte orsakar en rasboom och som aktiverar sina corgis istället för att göra de till tjocka prydnadskuddar i soffan.
Han är helt bedårande lilla Frej @spaghettimonster
Tror dessutom att han har plöjt varje säsong av Top Model för att lyckas få till den där posen och blicken
Hon är med på två bilder i Vilka är ni-tråden också! Jag är en flitig bildassistent.Ha! Jag visste väl att det skulle dyka upp en bild förr eller senare på @Hyacinth hund utan att jag skulle behöva insta.
Jag har inte ens öppnat den trådenHon är med på två bilder i Vilka är ni-tråden också! Jag är en flitig bildassistent.
Jag får väl bombardera dig med frågor sen