Valp eller ny hund 2016

Idag har jag och Iza varit och hälsat på Reka. Iza tyckte inta alls om det, hon ville inte ens gå in i huset. Men det berodde nog mest på alla de vuxna hundarna. I slutet vågade hon i alla fall nosa lite på Reka när vi tog ut dem ensamma på altanen.

Tyvärr regnade det, så det blev inte så många bilder. Men här är i alla fall två på Reka.
IMG_6247_zpstkt3jhoc.jpg

Idag har jag och Iza varit och hälsat på Reka. Iza tyckte inta alls om det, hon ville inte ens gå in i huset. Men det berodde nog mest på alla de vuxna hundarna. I slutet vågade hon i alla fall nosa lite på Reka när vi tog ut dem ensamma på altanen.

Tyvärr regnade det, så det blev inte så många bilder. Men här är i alla fall två på Reka.
IMG_6247_zpstkt3jhoc.jpg

Mittel? :love::love::love:

Köpte sele till Ludde igår. Med handtag! Sjukt nöjd då handtag är praktiskt i stallet. Överlag är den köpt just för stallet då den är lite grövre och passar bra till när han sitter i lina.

Han är med rätt ofta och är superförtjust i min shettis. Hon är en klok gammal dam som står fint och stilla när han dränker henne med pussar ;)

13659184_10154414029634673_1373826144426124920_n.jpg

Har ar han! :love: Den lille har nu bott hos oss i nastan en vecka och allt gar fint. Evy tycker att han ar jatterolig att leka med for han kan inte springa ikapp henne med de sma benen.. Dom leker fint under uppsyn och han borjar vanja sig vid att bli lamnad i sin lekhage under korta tider nar jag gor annat. Han har ocksa borjat forsta att det lonar sig att vanta tyst istallet for att hoppa, studsa och tjuta vid matdags.
En riktig tuffing ar han och de kommande manaderna kommer sakerligen bjuda pa manga aventyr och upptag :laugh:

Har ar han! :love: Den lille har nu bott hos oss i nastan en vecka och allt gar fint. Evy tycker att han ar jatterolig att leka med for han kan inte springa ikapp henne med de sma benen.. Dom leker fint under uppsyn och han borjar vanja sig vid att bli lamnad i sin lekhage under korta tider nar jag gor annat. Han har ocksa borjat forsta att det lonar sig att vanta tyst istallet for att hoppa, studsa och tjuta vid matdags.
En riktig tuffing ar han och de kommande manaderna kommer sakerligen bjuda pa manga aventyr och upptag :laugh:
Aaaaahhhh! Små vättevalpisar är ju bara sötast! Och hysteriska pirayor. :D Grattis!

Aaaaahhhh! Små vättevalpisar är ju bara sötast! Och hysteriska pirayor. :D Grattis!

Haha, det ar tur att han ar sot med dom tanderna.. :D
Det har ar ju var forsta vatte, sa vi visste inte om var krokodil ar varre an andra, sa det kanns bar att veta att alla ar hysteriska hajar! haha. Forsoker fortfarande komma pa bra namn som passar, funderar nu pa nagot gravlings relaterat.. Han biter ju tills det knakar :d

Haha, det ar tur att han ar sot med dom tanderna.. :D
Det har ar ju var forsta vatte, sa vi visste inte om var krokodil ar varre an andra, sa det kanns bar att veta att alla ar hysteriska hajar! haha. Forsoker fortfarande komma pa bra namn som passar, funderar nu pa nagot gravlings relaterat.. Han biter ju tills det knakar :d
Då kan han ju heta Meles! ;)

Åååh herrejistanes!! :love:

Underbar :love:

Åh, kära hjärtanes!!! :love::love::love:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 914
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
322
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka