Får testa i morgon, orkar inte starta datorn nu.Tack! Jag testar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får testa i morgon, orkar inte starta datorn nu.Tack! Jag testar.
Idag har jag och Iza varit och hälsat på Reka. Iza tyckte inta alls om det, hon ville inte ens gå in i huset. Men det berodde nog mest på alla de vuxna hundarna. I slutet vågade hon i alla fall nosa lite på Reka när vi tog ut dem ensamma på altanen.
Tyvärr regnade det, så det blev inte så många bilder. Men här är i alla fall två på Reka.
Japp. Mittel?
Japp. 
Åh, vad roligt. Det blir vår andra mittelspitz.Kul! Då är vi två med mittel-valp i denna tråd då
Så söt hon är Hur gammal är hon?
Beklagar.Igårkväll kom kullen vi väntat på - utan en enda hanvalp får väl leta vidare, eller vänta tills nästa kull.
Aaaaahhhh! Små vättevalpisar är ju bara sötast! Och hysteriska pirayor. Grattis!
Har ar han! Den lille har nu bott hos oss i nastan en vecka och allt gar fint. Evy tycker att han ar jatterolig att leka med for han kan inte springa ikapp henne med de sma benen.. Dom leker fint under uppsyn och han borjar vanja sig vid att bli lamnad i sin lekhage under korta tider nar jag gor annat. Han har ocksa borjat forsta att det lonar sig att vanta tyst istallet for att hoppa, studsa och tjuta vid matdags.
En riktig tuffing ar han och de kommande manaderna kommer sakerligen bjuda pa manga aventyr och upptag
Aaaaahhhh! Små vättevalpisar är ju bara sötast! Och hysteriska pirayor. Grattis!
Då kan han ju heta Meles!Haha, det ar tur att han ar sot med dom tanderna..
Det har ar ju var forsta vatte, sa vi visste inte om var krokodil ar varre an andra, sa det kanns bar att veta att alla ar hysteriska hajar! haha. Forsoker fortfarande komma pa bra namn som passar, funderar nu pa nagot gravlings relaterat.. Han biter ju tills det knakar
Har ar han! Den lille har nu bott hos oss i nastan en vecka och allt gar fint. Evy tycker att han ar jatterolig att leka med for han kan inte springa ikapp henne med de sma benen.. Dom leker fint under uppsyn och han borjar vanja sig vid att bli lamnad i sin lekhage under korta tider nar jag gor annat. Han har ocksa borjat forsta att det lonar sig att vanta tyst istallet for att hoppa, studsa och tjuta vid matdags.
En riktig tuffing ar han och de kommande manaderna kommer sakerligen bjuda pa manga aventyr och upptag
Underbar