AraSlei
TrÄdstartare
Grattis! Det smÀller bara till, sedan Àr det snart dags att börja hÀlsa pÄ och vips sÄ Àr den hemmaTack sÄ nu Àr de bara en lÄng vÀntan pÄ att fÄ Äka och hÀmta valpis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Det smÀller bara till, sedan Àr det snart dags att börja hÀlsa pÄ och vips sÄ Àr den hemmaTack sÄ nu Àr de bara en lÄng vÀntan pÄ att fÄ Äka och hÀmta valpis
Ja jag hoppas det, valpis blir dock kvar hos uppfödaren 1 1/2 v dÄ jag inte har semester förens frÄn helgen v23Grattis! Det smÀller bara till, sedan Àr det snart dags att börja hÀlsa pÄ och vips sÄ Àr den hemma
SĂ„ fin!
Det Àr vÀldigt fÄ varelser pÄ jorden, om ens nÄgra, som Àr sötare Àn en goldenvalp!Vi Àr med valp! VÄgar nÀstan inte skriva nÄgot, för jag tror knappt det Àr sant. Vi fick göra av med vÄr rr för 2 mÄnader sen, bara 5,5 Är gammal men sjuk i 3 Är. Nu har vi en alldeles underbar liten goldentik. Hon Àr en liten racertös med ös, Àven om hon idag tog en liten paus och studerade snön som fallit
Visa bifogad fil 142549
Det Àr vÀldigt fÄ varelser pÄ jorden, om ens nÄgra, som Àr sötare Àn en goldenvalp!
Kanske blir det den hÀr som flyttar hit
Visa bifogad fil 142781
StÄr mellan den och en annan, men de Àr ju bara 3 veckor nu, sÄ slutgiltigt beslut Àr typ 5 veckor bort
Jag tycks inte vara struken i alla fall för uppfödaren hörde av sig om tid att hĂ€lsa pĂ„. SĂ„ himla skönt att hon hörde av sig. Jag har dragit mig för det ifall hon inte vill sĂ€lja till mig och det bara blir obekvĂ€mt för henne att sĂ€ga.Jag har pratat med uppfödare igen, den jag redan haft ett lĂ„ngt samtal med. Ăr rĂ€dd att jag gjorde bort mig och att det Ă€r kört . Det sista vi bestĂ€mde var nĂ€r jag ska komma och hĂ€lsa pĂ„ sĂ„ det bör vĂ€l vara ett bra tecken hoppas jag men Ă€r rĂ€dd att hon bara inte ville sĂ€ga "nej jag vill inte sĂ€lja till dig" eller att hon funderar pĂ„ samtalet i efterhand och kĂ€nner nej.
Det ligger en hundbutik precis bredvid huset jag bor i. Den Àr ganska inriktad pÄ drag men finns ju lite allt möjligt. Gick in och tittade och ville börja köpa grejer men vÄgar inte Àn. NÀr det fötts en valp som jag blivit erbjuden, Dà ska jag!Visa bifogad fil 142917
NÀr man Àr valpsjuk, och de Àr lÄng vÀntan.
SÄ vart sugen pÄ Ä testa vart bÀdden fÄr plats i sovrummet, Àven om valpis sÄklart kommer fÄ sova i sÀngen.
En annan har ju redan rÄkat shoppa pÄ mig det mestaDet ligger en hundbutik precis bredvid huset jag bor i. Den Àr ganska inriktad pÄ drag men finns ju lite allt möjligt. Gick in och tittade och ville börja köpa grejer men vÄgar inte Àn. NÀr det fötts en valp som jag blivit erbjuden, Dà ska jag!
VĂ„gar inte, kĂ€nns som det kommer gĂ„ Ă„t helvete om jag köper massa grejer fanns ett sĂ„ fint halsband jag ville köpa men tĂ€nkte INTE ĂN.En annan har ju redan rĂ„kat shoppa pĂ„ mig det mesta
Har ju en arken under jobbet dessutom.
AlltsĂ„ jag Ă€r sĂ„ otroligt nöjd med min lilla valp! Ăn sĂ„ lĂ€nge Ă€r hon allt jag önskat. SĂ„ pass att jag börjar noja inför röntgen redan nu, hon kommer garanterat ha E-höfter eller nĂ„got
I helgen var hon med mig pÄ kurs med övernattning. Chillar i bilen medan vi kör hund, minglar med deltagare och hundar pÄ pauser och under kvÀllen. Sover som en stock hela natten pÄ ny plats. I princip rumsren, inte en olycka inne nu nÀr vi var borta.
Har börjat trÀna lite, och med koppelgÄendet har det trillat ner en pollett. Det Àr svÄrt att gÄ med de andra Ànnu, men nÀr vi gÄr sjÀlva Àr hon följsam vid sidan.
Har testat lite smÄtt med tennisbollar de senaste veckorna ocksÄ, och nu gÄr hon frimodigt ivÀg 10-15 meter pÄ helt dolda bollar. Hon ser för go ut nÀr hon rultar ivÀg och sedan fÄr vÀrldens fart nÀr hon fÄr syn pÄ bollen
Vi har Àven börjat introducera hundgÄrden lite, nÄgra timmar hÀr och dÀr. Har henne tillsammans med min Àldsta labbe, vilket fungerar fint Àn sÄ lÀnge
14 veckor i morgon!
Visa bifogad fil 143362
Du kan ju alltid göra Pennhip sÄ att du fÄr reda pÄ höfternas status lite tidigare Àn 1 Är om du inte orkar vÀnta.