Tar ett morgonsnack med pluttisarna där inne 😍

Bifogade filer

• IMG_20240323_092253.webp
    IMG_20240323_092253.webp
    454,7 KB · Visningar: 118
Nackdelen är ju att min semester behövde vara inne i början av mars, så ansökte ju efter hur den tilltänkta tiken var beräknad o så med leveransdatum.
Så hoppas de finns någon som passar någorlunda med semestern :)

Fem veckor kvar tills första knodden är leveransklar. Uppfödarens önskemål är att det ska vara namn med X i, så vi har nog landat i att det blir en Dax (passar ju in med vårat nördtema också, Star Trek osv).

Andra valpen föds om en vecka. Där är önskemålet att namnet startar på Tw... Efter mycket velande har jag övergivit nördtemat och misstänker att det blir en Twt. Walesiska, uttalas Tut och betyder "ordningssam" om ordboken jag hittade har rätt.

Liknande trådar

Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 930
Senast: Sel
·
Övr. Hund Vi ska snart hämta valp i Norge. Den kommer vara registrerad i NKK. Jag hittar att man bör registrera om den till SKK men inte varför...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 309
Senast: Pooh
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 811
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit