Jag har nu bokat en Golden valp som hoppas komma i July. Jag langtar redan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla dyrt dock!Du kan ju alltid göra Pennhip så att du får reda på höfternas status lite tidigare än 1 år om du inte orkar vänta.
Billigare än att en veterinär tar samma plåtar och gör en egen bedömning för att kolla om valpen har hd-risk. Det kostade över 10K förra året (då utan att sedering var inkluderad i det priset). PennHip hade kostat typ 3600 + 1500 för avläsning.Så himla dyrt dock!
Jag tycker det är dyrt med 5000kr för PennHip och sen typ 3000kr till för HD och ED. Ganska mycket pengar Men bra att det finns såklart.Billigare än att en veterinär tar samma plåtar och gör en egen bedömning för att kolla om valpen har hd-risk. Det kostade över 10K förra året (då utan att sedering var inkluderad i det priset). PennHip hade kostat typ 3600 + 1500 för avläsning.
Jag tycker det är dyrt med 5000kr för PennHip och sen typ 3000kr till för HD och ED. Ganska mycket pengar Men bra att det finns såklart.
Vad är det för bag?Beställt en valpbag, den kommer förmodligen imorgon. Blir spännande o se vad de är i
Tror de är liknande baby box osv. Man får typ lite varuprover o så. Kan lägga upp bild när lik kommitVad är det för bag?
Precis så gör denna tösen också. Kan gå från att ha fullständigt fnatt till att smälta in i famnen när man tar upp henne och gosar med henne. Skönt med en tydlig av och på knapp.En sak som jag verkligen gillar med M är att hon gärna kryper upp i famnen och gosar. På ett liksom lugnt och mysigt vis. Inte som mina andra brötar där ”gos” är mer av en brottningsmatch för att de ska åla runt och ha sig
Hon verkar också få riktigt bra päls, och mycket
Visa bifogad fil 143564
Precis så gör denna tösen också. Kan gå från att ha fullständigt fnatt till att smälta in i famnen när man tar upp henne och gosar med henne. Skönt med en tydlig av och på knapp.
Detta var vad jag fick i valpbagen.Vad är det för bag?
Vad kul! Jag håller på och tar hem lite saker att skicka med våran valpkull och det där kan ju vara något att tipsa valpköparna om.Detta var vad jag fick i valpbagen.