Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 101619
Nike 18 månader
längesen vi skrev här. Nike är en liten men kraftig tjej, med än så länge ganska lagom mycket päls.
Nike har varit på några utställningar och fått excellent varje gång. Hon är ögonlyst och gonioskoperad UA (veterinären sa till o med att det var de finaste springer-ögon han sett på så länge han kan minnas, de var så normala att det nästan var onormalt så jag fick lova dyrt o heligt att hitta en hane med lika fina ögon för denna är minsann värdefull i aveln!) Nike charmade alla och höll på att bli kidnappad och kvar på kliniken
Idag har hon varit på röntgen så nu sitter vi med den nervösa väntan.. Hoppas det går fort!
Åh så tråkigt att läsa.. Kram till erVisa bifogad fil 101899
O så kom röntgensvaren. HD B/C och ED 0/1. Skit också. Dock måste de ha satt fel resultat på fel armbåge, men det kvittar väl.. Tycker dock höfterna ser fina ut, så är inte orolig över dem.
Tilda har fått 1 års vaccinet nu inte så himla kul upp tidigt och åka bil och sen till veterinären men hon skötte sig fint!
Hon är dock inte imponerad över att hon inte fick någon kyckling idag till lunch när hon satt och tiggde, så istället för att lägga sig på bädden bredvid köksbordet så ska hon ligga och lida på golvet
Visa bifogad fil 102186
Slängde in alla leksaker där igår för att kunna dammsuga i köketÄlskar leksaks"kaoset" i bakgrunden
JajamenNyfiken fråga: Är din hund efter Iron?
Kul träffade honom en del förutJajamen
Men vad roligt Han är så fin och cool. Tror dock min fick mest fick sin mammans galna gener.Kul träffade honom en del förut
Hur går det med era unghundar? Izor närmar sig sin tvåårsdag (i mars) och är fantastisk i träning just nu, arbetsmotiverad och intensiv och sjukt fokuserad precis som när han var yngre.
Vi hade fotosession med en vän häromdagen och herregud vilken fin hund jag har?! Rätt stolt över honom som orkade springa rakt från samma punkt, stå till och sitta still och titta på olika punkter i evigheter utan att lacka ur för att det aldrig blev nån riktig träning av.
Visa bifogad fil 105421