Så vacker!Nu har vi äntligen flyttat ifrån lägenheten och Tistla trivs som fisken i vattnet här i huset med stor trädgård
Visa bifogad fil 97828
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vacker!Nu har vi äntligen flyttat ifrån lägenheten och Tistla trivs som fisken i vattnet här i huset med stor trädgård
Visa bifogad fil 97828
Men åh så tråkigt. Nej ingen katastrof alls, ett C behöver ju inte alls påverka hundens liv negativt, men trist ändå förstås...Fick svar på Tistlas röntgen nu, ED 0 och HD C (B+C).. Ingen katastrof givetvis men ändå tråkigt..
Zoe röntgades igår och vi fick svar samma dag: A/A!
Jahapp, då var vi i "NEJ!", "Gå väck därifrån!", "Sluta med det där"-åldern . Tror även att den kallas för "Jag hör vad du säger, men jag bryr mig inte"-åldern. Alltså inte jätteroligt att umgås till vardags nu, men fortsatt rolig hund att träna med. Ligger i detta nu och surar över utegångsförbudet som är ett resultat av att det VERKLIGEN inte går att låta bli att gräva i morsans rabatter... Skrutthund, tur att han är söt .
Haha . Ja, herregud! Härligt med återfallBell har återfunnit ett dille i att bita tag i kopplet och börja hoppa runt med den där ”SÄG ÅT MIG DÅ”-blicken. Trodde vi lämnat koppelbitande bakom oss, men det är kul igen!
Utan koppel, men posen säger väl allt
Visa bifogad fil 98681
Fick svar på Tistlas röntgen nu, ED 0 och HD C (B+C).. Ingen katastrof givetvis men ändå tråkigt..