62cm. Trodde han skulle bli betydligt större med tanke på hur gigantisk han var som liten.Alltså han är så fin! Hur hög är han ungefär?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
62cm. Trodde han skulle bli betydligt större med tanke på hur gigantisk han var som liten.Alltså han är så fin! Hur hög är han ungefär?
Leffe är en riktigt hjälpsam liten valp. Han har börjat "hjälpa" pappa med att ta bort golvet i hallen. Pappa har pratat om det i några år. Det ser ut som att det snart är dags nu. Leffe har börjat i skarvarna.
Åh, är han månne okänd kusin till @Fruentimbers Britt-Marie?
Det är han faktiskt, bokstavligt talat. Det finns ett släktskap mellan welsh corgi och västgötaspets!
Ja tyvärrÅh, är han månne okänd kusin till @Fruentimbers Britt-Marie?
Gårdagen var fylld av att allt gick skit. Den avslutades bokstavligen på samma vis.
Peb blev lös i magen. När vi skulle in från promenaden hängde det en hel del skit kvar i pälsen bak. ILY går snett bakom när Peb vildsint ruskar sig. Resultatet: ILY hade skit i hela ansiktet inklusive ena ögat.
Tackade någon högre makt att de är små, lätta att bära och vi har både badkar och dusch. Så kunde man låsa in en i duschen/badkar.
Kände bara att ”nä, jag orkar inte det här med”. Men sen bröt jag ihop och asgarvade.
ILY var inte glad över att behöva skölja ögonen etc så mkt. Hennes dag var mer shitty än min.
Visa bifogad fil 85990