Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första tanden Elda är precis 4 månader och har tappat alla småtänderna fram fast hon är tidig......så galet skönt, för jag har aldrig haft en heelerskit som har sånt jäkla tryck i bettet redan som litenTänk att min lilla diva redan är 4 månader, första valptanden är tappad så nu blir det extra mycket ben. Utifall det skulle klia. Hon är precis som min förra tik inte alls särskilt destruktiv och har inte förstört något än.
Känns dock trist att ha missat två tillfällen på valpkursen av sex, och imorgon kommer jag missa en tredje. Sen kommer jag inte kunna delta på den sista heller pga jobb. Väl spenderade pengar eller något.. men det är som det är i dessa tider, har ju symptom så får inte delta. Vi får träna på hemma.
Detta med rumsrenheten är dock fortfarande vår svaga punkt . Jag kan inte hjälpa att inte känna frustration när hon håller sig hela promenaderna och kissar inne så fort vi kommit in. Hur ska jag vända på denna onda cirkeln? Jag går ut när hon sovit/ätit/lekt, så blir i snitt varannan timme.
Visa bifogad fil 56848
Dålig uppfödare skulle jag kalla det som inte informerat om vad det innebär att ha valp o små barn,valpar är inga leksaker!Blir lite ledsen när jag läser detta! 3 dagar har de haft valpen ...
Visa bifogad fil 56904
@Sofie.S Jag såg inte valpen först, fattade ingenting av bilden trodde att den hörde ihop med gosedjuret. Så gulligt! Ändå.
Underbart!
Kossan på filmen längst ner...... Ser ut som om den tänker att den är inte riktigt klok den där hunden som springer fram och tillbaka som en galning
Men man ser redan det där runda, böljande i rörelserna som gör de stora vinthundarna så vackra (Han behöver bara lite koordination också )
Grattis @Seabaz !
Om allt går enligt plan kanske det blir valp i början på nästa år! Tiken parad nu i helgen, typ två och en halv månad tidigare än planerat då löpet kom tidigare.
Kommer aldrig överge mina peppar/salt skäggSpännande! Ny ras eller samma?