Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså så satans SÖT heart
Tråkigt! Men lite skönt att höra att man inte är ensam om det..Tredje gången på kurs. Emiron gnällde sig igenom precis hela lektionen Tror knappt han var tyst i 5 min ens... Skulle inte samarbeta öht med någon övning. Det enda som gick hyfsat bra var inkallningsövningen med leksak som belöning/motivering. Han ville inte ta godis, fick kämpa som en jäkel för att leka igång honom med leksaken. Han skulle bara snurra rundor, gnälla och glo på de andra hundarna. Tonåringar alltså...
En aussie till eller annan ras denna gång? Är det den kenneln utomlands som du skrivit om förut?Själv sitter man och väntar på att få reda på om tiken tagit sig... Lär bli sega ca 20 dagar till
En aussie, blir en import Om det blir tillräckligt med tikarEn aussie till eller annan ras denna gång? Är det den kenneln utomlands som du skrivit om förut?
Jag funderar fortfarande på ras till nästa hund. Aussie är ett alternativ, dock inte riktigt ännu.
Då håller vi tummarna!En aussie, blir en import Om det blir tillräckligt med tikar
Säkert en uttjatad fråga, men hur resonerar ni kring vikt på valp? Jag fick en kommentar häromdagen om att min valp (5,5 månad) var (för) tunn. Han har tydlig midja och ser slimmad ut, men inte kantig. Funderar ändå på om man borde öka maten för att undvika att han blir alltför gänglig som tonåring, eller om det är bättre att vänta och ser och öka om han skulle börja se kantig ut. Äter pondus valp.
Säkert en uttjatad fråga, men hur resonerar ni kring vikt på valp? Jag fick en kommentar häromdagen om att min valp (5,5 månad) var (för) tunn. Han har tydlig midja och ser slimmad ut, men inte kantig. Funderar ändå på om man borde öka maten för att undvika att han blir alltför gänglig som tonåring, eller om det är bättre att vänta och ser och öka om han skulle börja se kantig ut. Äter pondus valp.
Här är en till som nojjar över valp vikt .. Hon är så himla kräsen med mat, äter nu färskfoder och lite torrfoder i Kong. Uppfödaren säger att vikten är ok, men jag tycker hon är lite tunn över revbenen. Men jag får inte i henne mer mat..
Fick några fina bilder på henne i skogen häromkvällen.
Lite så tänker jag ju egentligen men sen så blir man sådär löjligt nojjig ändå !Det gör inget att de är lite tunna. Med tanke på leder och ben på vår ras är det bara en fördel att de håller sig tunna som unghundar. Se snarare upp för extravikt, det finns alltför många tjocka corgis där ute.
/Cardigan-ägare
Lite så tänker jag ju egentligen men sen så blir man sådär löjligt nojjig ändå !
Tittar man på henne så tycker jag ju att hon ser fin ut!