Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du ingen familjemedlem som kan passa den medan du handlar eller som i värsta fall kan handla åt dig? Man ska aldrig räkna med att valpen kan vara ensam i början. Har du möjlighet att storhandla innan så att du inte behöver lämna huset på typ en vecka eller så?Fler och fler skräckscenarier dyker upp.
Tänk om den inte alls kan vara ensam i början? Hur ska jag då kunna handla mat?
Har inte råd att skaffa bilbur direkt. Hur gör jag tills jag får hem en sådan? Och vilken ska jag ha?
Jag känner inte igen mig själv. Jag brukar vara happy-go-lucky och vara förvissad om att allt löser sig. Det gör det nog nu med.
Varför är jag så knäpp inför detta?
Det löser sig.Har du ingen familjemedlem som kan passa den medan du handlar eller som i värsta fall kan handla åt dig? Man ska aldrig räkna med att valpen kan vara ensam i början. Har du möjlighet att storhandla innan så att du inte behöver lämna huset på typ en vecka eller så?
Lycka till!Strax ska jag sätta mig i bilen för att åka och hämta gossen.
Lycka till! Följer dig med spänningStrax ska jag sätta mig i bilen för att åka och hämta gossen.
Visa bifogad fil 49594
Eldflammans Chinook aka Marvel blir lulebo på tisdag