Jag är dålig på Frost, vilka är Hulda och Gerda?Hulda eller Gerda från Frost tycker jag, om mamman kallas Elsa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är dålig på Frost, vilka är Hulda och Gerda?Hulda eller Gerda från Frost tycker jag, om mamman kallas Elsa
Hulda är ett troll och Gerda jobbar i slottetJag är dålig på Frost, vilka är Hulda och Gerda?
Åh älskar också gamla namn/tantnamn Några av mina bästa (förutom Rut dom du ku redan fått förslag på, som jag dessutom tvingat en kompis att döpa sin hund till ) ärSitter å funderar på namn till min lilla tik, aå svååååårt!! Äskar tantnamn så något sånt ska de bli i alls fall. Min vovve nu heter Vera, svägerskans heter Birgitta & svärmors heter Jördis. Ni förstår ju att de är ett tantgäng hon ska flytta in till
Funderar på om hon inte ska få heta Gun
Lilla Gunsan Lixom
Svårt med namn, kan bli en Märta, Olga, Sally, Svea oxå..... åh så svårt!!!
Stämmer bra!Har för mig att @Björk skulle ha en löwchen
Men så söt! Och ja, det ser ut som en PuckUppfödaren la upp nya bilder tagna av en annan valpköpare och jag får hålla igen mig själv för att inte fastna för mycket för en särskild viss valp (och tyst hålla tummar och tår )
Lånad bild av just den där valpen som mamma blev intresserad av. Och nu jag
(Visst ser det ut som en Puck? )
Eller hur? Ännu mera när det är en odd eye dessutomMen så söt! Och ja, det ser ut som en Puck
Ah, ena ögat var blått! Det såg jag inte förrän jag förstorade bilden massorEller hur? Ännu mera när det är en odd eye dessutom
Ja, jag har påpekat att risken är stor att den kommer kallas för pucko åtminstone någon gång
Jaaa, kommer att pussa ihjäl mig imorgon. Och säkert känna en ledsen tår när vi tar honom från mamma o syskon, den trygghet han haft hittills.Åh så söt Gusten är @Björk
Haha ja, därför hade jag svårt att syn på henne jag hoppas på att det ljusnarAh, ena ögat var blått! Det såg jag inte förrän jag förstorade bilden massor
Själv sitter jag och är bitter över att inte kunna köpa valp i år. Frågade precis en uppfödare om hon kommer till en tävling där jag i så fall skulle kunna träffa henne och hennes hundar. Hon svarade att hon vid det tillfället kommer vara iväg och para sin jättefina tik Har försökt göra något som liknar en långsiktig plan och inser att jag som tidigast kommer köpa nästa hund i slutet av nästa år...
Haha, nja, kaaaanske. Ska nog maila en uppfödare av en helt annan ras idag också bara för att fråga lite om hen tror att rasen passar mig. Gäller att passa på när jag är less på att mina dårar vill jaga alla fåglar de ser (orädda duvor mitt i centrum ) och Ebrah rent allmänt inte uppför sigÅh, har du hittat något som nått upp till dina krav?
Haha, nja, kaaaanske. Ska nog maila en uppfödare av en helt annan ras idag också bara för att fråga lite om hen tror att rasen passar mig. Gäller att passa på när jag är less på att mina dårar vill jaga alla fåglar de ser (orädda duvor mitt i centrum ) och Ebrah rent allmänt inte uppför sig
Om uppfödaren tror att det kan vara en lämplig ras för mig så kan jag berättaDu måste ju berätta vilken ras det är!