Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser inte bilderna!
Ha! Där fick jag till det! Snart i alla fall, bilderna väntar på moderering.
Åh, himmel och pannkaka vilken raring Jag har helt missat att du hade en ny på gång.Idag flyttade Elton (Adiolas Jelton) hit
Britt-Marie synd att Hjördis var upptaget det är fräckt. Men Gun var väl jättebraSitter å funderar på namn till min lilla tik, aå svååååårt!! Äskar tantnamn så något sånt ska de bli i alls fall. Min vovve nu heter Vera, svägerskans heter Birgitta & svärmors heter Jördis. Ni förstår ju att de är ett tantgäng hon ska flytta in till
Funderar på om hon inte ska få heta Gun
Lilla Gunsan Lixom
Svårt med namn, kan bli en Märta, Olga, Sally, Svea oxå..... åh så svårt!!!
Sitter å funderar på namn till min lilla tik, aå svååååårt!! Äskar tantnamn så något sånt ska de bli i alls fall. Min vovve nu heter Vera, svägerskans heter Birgitta & svärmors heter Jördis. Ni förstår ju att de är ett tantgäng hon ska flytta in till
Lilla Gunsan Lixom
Jag är helt inne på samma spår. Namnet jag fastnade för är Rut men det kallas tydligen mamman för så det kan jag ju inte döpa valpen till
Du gav mig många bra förslag Jag är även förtjust i Gerd, Hilda, Britt och Elsa
Hittade denna länk http://www.dagensnamnsdag.nu/namn/gamla-svenska-namn/
Britt-Marie synd att Hjördis var upptaget det är fräckt. Men Gun var väl jättebra
Jag har inte skrivit om det alls så det är inte så konstigt att du missat det Och tack, han är en liten godingÅh, himmel och pannkaka vilken raring Jag har helt missat att du hade en ny på gång.
Då har du nog gjort något fel, bilder laddas upp direkt utan moderering här. Men du måste lägga dem på en bildsajt på nätet först.
Ha! Där fick jag till det! Snart i alla fall, bilderna väntar på moderering.
Har för mig att @Björk skulle ha en löwchenSer inte bilderna!
Nyfiken på vad det är för ras
Apropå det här med namn -Sitter å funderar på namn till min lilla tik, aå svååååårt!! Äskar tantnamn så något sånt ska de bli i alls fall. Min vovve nu heter Vera, svägerskans heter Birgitta & svärmors heter Jördis. Ni förstår ju att de är ett tantgäng hon ska flytta in till
Lilla Gunsan Lixom
Rut- de är ju fint!! Ännu ett till listan, tackJag är helt inne på samma spår. Namnet jag fastnade för är Rut men det kallas tydligen mamman för så det kan jag ju inte döpa valpen till
Du gav mig många bra förslag Jag är även förtjust i Gerd, Hilda, Britt och Elsa
Hittade denna länk http://www.dagensnamnsdag.nu/namn/gamla-svenska-namn/
Hulda eller Gerda från Frost tycker jag, om mamman kallas ElsaMamman heter All that I am och kallas Elsa