Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har kollat lite raser och fastnar lite för kelpie och working kelpie...någon som känner till dessa? Får gärna skicka pm för att inte ta över tråden.
Jag funderar på att samköra kojobb med häst och hund. Är westernryttare med ranchinriktning.Jag har koll på lite WK-kennlar, men de säljer nog bara till folk som vallar.
Kelpie är jättekäcka hundar. De har dykt upp i flera andra rastrådar. Titta i dom. Finns flera bukefalister med Kelpies. Titta i bildtråden och snackis och uppdateringstrådenHar kollat lite raser och fastnar lite för kelpie och working kelpie...någon som känner till dessa? Får gärna skicka pm för att inte ta över tråden.
Då skulle jag definitivt titta på Örjagårdens (Norge) eller kennel Tanspots.Jag funderar på att samköra kojobb med häst och hund. Är westernryttare med ranchinriktning.
...lägger till att jag har 0 intresse för utställning...Jag funderar på att samköra kojobb med häst och hund. Är westernryttare med ranchinriktning.
Slåss med mina namn jag med. Hittar inget som jag känner mig helt nöjd medVi vrider och vänder på olika namn. Tror vi ev. ska släppa bandtemat då inget känns riktigt bra. Men där har vi iaf Udo så länge.
Nu föll jag för Uyo. Tur vi har tid på oss att fundera
Slåss med mina namn jag med. Hittar inget som jag känner mig helt nöjd med
Udo gillar jag. Även om jag känner en männsklig sådan...
Men jaaaaa! Man ska ju leva med det dagligen i många år och använda det ofta.Jag funderar också på namn, jättesvårt är det!
Jag ska ha en parningsvalp efter Fridolf. Planerad att födas tidig vårvinter 2016.Men jaaaaa! Man ska ju leva med det dagligen i många år och använda det ofta.
Du är alltså inne på en till. Kul!!
Hur går namntankarna? Har du några "regler" att hålla dig till?
Jag har bara bokstaven. En tacksam sådan men lyckas ändå inte
Apropå namn - uttalar du Ale på engelska och varför heter hon isåfall det?Jag ska ha en parningsvalp efter Fridolf. Planerad att födas tidig vårvinter 2016.
Gärna enstavigt, ska funka på engelska och får gärna ha anknytning till de klassiska namnen. Blir förhoppningsvis en hane. Tiken heter Tee och hanen Fridolf, vore kul att kunna leka med det...
Jag ska ha en parningsvalp efter Fridolf. Planerad att födas tidig vårvinter 2016.
Gärna enstavigt, ska funka på engelska och får gärna ha anknytning till de klassiska namnen. Blir förhoppningsvis en hane. Tiken heter Tee och hanen Fridolf, vore kul att kunna leka med det...
En Fr* till i familjen? Fast Free är ju asbra!Det enda möjliga är Free, tycker jag.
Det tänkte jag med på! @MigoDet enda möjliga är Free, tycker jag.
Apropå namn - uttalar du Ale på engelska och varför heter hon isåfall det?
ÄlgenNamngiven av uppfödaren, öltema på kullen. Och jag uttalar det så engelskt jag orkar, det tenderar dock att bli Ellen eller Älgen....