Vem har sagt att dina hundar ska ha det lätt?Men hallå, har ni tänkt på hur svårt det redan är att ta ut dem ur bilen en och en utan att Frodolfarna gissar vilt på första stavelsen?
Fr...odo. Fr....idolf. Fr...ee.
Då blir det ju FrodolFree
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem har sagt att dina hundar ska ha det lätt?Men hallå, har ni tänkt på hur svårt det redan är att ta ut dem ur bilen en och en utan att Frodolfarna gissar vilt på första stavelsen?
Frodolfree lät ju jätteklatschigtMen hallå, har ni tänkt på hur svårt det redan är att ta ut dem ur bilen en och en utan att Frodolfarna gissar vilt på första stavelsen?
Frodolfree lät ju jätteklatschigt
Haha Frodolfarna får väl lära sig att lyssna på hela ordet och inte bara chansa på första stavelsen
Jag ska ha en parningsvalp efter Fridolf. Planerad att födas tidig vårvinter 2016.
Gärna enstavigt, ska funka på engelska och får gärna ha anknytning till de klassiska namnen. Blir förhoppningsvis en hane. Tiken heter Tee och hanen Fridolf, vore kul att kunna leka med det...
Elf är ju jättefint. Fast krockar med Ale.Elf
Feedo
Svårt men vad spännande för dig!
Free krockar med Fridolf och Elf krockar med Ale(som oftast heter Elj).Elf är ju jättefint. Fast krockar med Ale.
Hunden kan väl heta Fest? Låter bra med Ale, menar jag.Elf är ju jättefint. Fast krockar med Ale.
Elf är ju jättefint. Fast krockar med Ale.
Free krockar med Fridolf och Elf krockar med Ale(som oftast heter Elj).
När jag övervägde tik funderade jag över "Tiff", som kort för Tiffany. Efter Pratchetts karaktär. Men det funkar ju inte riktigt på en hane. Eller?
Jag sa ju att jag klurar!
Hunden kan väl heta Fest? Låter bra med Ale, menar jag.
Festis vet jag en jycke som heter. Annars har jag ett favoritnamn för någon i framtiden. Husman.
Det låter hemtrevligt, tycker jag.
Elf
Feedo
Svårt men vad spännande för dig!
Fest är ju fint! Eller FesterHunden kan väl heta Fest? Låter bra med Ale, menar jag.
Festis vet jag en jycke som heter. Annars har jag ett favoritnamn för någon i framtiden. Husman.
Det låter hemtrevligt, tycker jag.
Det uppenbara smeknamnet blir ju tomte
Aha, jag har alltid tänkte på henne som Ejl
Haha, du skrev snabbare än jag.Det kommer ta exakt 4 sekunder innan den heter Fester
Fest är ju fint! Eller Fester
@Migo Tiffany är väl för mycket volanger för dina hundar? Men Tiff funkar på en hane, tycker jag.
Freak? Fast det är kanske inte så snällt
Freak är bra!
Fast om jag ändå ska ha ett "Fr*"-namn så blir det Free!
I så fall har jag döpt en bukehund!Freak är bra!
Fast om jag ändå ska ha ett "Fr*"-namn så blir det Free!