Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men suck. En av de svenska uppfödarna som snart (troligtvis) har jättefina valpar hemma tycker att jag ska komma och pussa lite på valparna när de väl blivit födda och växt till sig lite Lär i alla fall komma valpbilder från mig i den här tråden i år, skulle vara kul att fotografera hela kullen
Men det är ju så man gör! Bjuder in folk som man tycker borde skaffa hund när de små är som gulligastDet där är livsfarligt. Fullständigt livsfarligt. Och en taktik de satt i system, de där jäkla uppfödarna!
Det där är livsfarligt. Fullständigt livsfarligt. Och en taktik de satt i system, de där jäkla uppfödarna!
Åh, här kanske jag kan passa in? Troligtvis så föds det en kull valpisar om sisådär 6 veckor och i den kullen, just där någonstans, kommer i så fall att min lilla valp att vara! Frågan är bara vilken av dem det är som är just min lilla ulltuss...?! :P
Helgen den 7-8 mars hämtar vi en liten dvärgschnauzerfröken Qarusell ska få en lillasyster
Vi tog ju bort Hera i augusti och nu känns det rätt att skaffa en till
Jag vet! Jag ska ju inte ha någon från den kullen... men alltså... åh vad jag vill pussa valpar Dessutom lär det ju vara vår/sommar då, så jag fantiserar redan om hur fina bilder jag ska kunna fotografera på söta små valpar som sprattlar runt i fint, grönt, gräs...
Så roligt! Grattis! Blir det samma färg?
Hehe - säkra kort med andra ord.Japp samma färg och samma kennel
Det kommer bli 25% papillon och 75% pudel. En liten ulltuss, med andra ord!Spännande! Vilken ras?
Ja, och bara fotografera var det väl?!
Inte klämma in en valp i armhålan och springa hem med fyndet.