@AraSlei Jag fick upp massa fina färger när jag googlade, häftigt! Wachtlar är såå fina Min mamma har en blandis med mest Wachtel i.
Ja, dom är fina På gott och ont
Sedärja! Vad är det för blandning och vad jagar den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@AraSlei Jag fick upp massa fina färger när jag googlade, häftigt! Wachtlar är såå fina Min mamma har en blandis med mest Wachtel i.
Jag är deprimerad. Eller iaf ordentligt besviken. Vovvan är tom, igen. Och det här var sista chansen att ta en kull på henne... *ledsen* Där rök planerna på stamtik osv *suck*
Jaja, det är ju inte mycket att göra åt, kikar runt efter en tik att "börja om med", och kommer mest troligt att gå in som delägare i en annan tikvalp. Men ändå! *ledsen*
Jag är deprimerad. Eller iaf ordentligt besviken. Vovvan är tom, igen. Och det här var sista chansen att ta en kull på henne... *ledsen* Där rök planerna på stamtik osv *suck*
Jaja, det är ju inte mycket att göra åt, kikar runt efter en tik att "börja om med", och kommer mest troligt att gå in som delägare i en annan tikvalp. Men ändå! *ledsen*
Jo, besvikelsen är stor.Nämen vad tråkigt Är det åldern som gör att det här var sista chansen?
Jo, besvikelsen är stor.
Ja, det är åldern, hon blir sju härnäst, och har bara haft en kull tidigare. Det skulle säkert kunna funka, men det finns inte en chans att jag kan få ledigt från jobbet en gång till med så kort intervall (att jag lyckats två gånger under ett år är ett stort under som bara beror på omständigheter som inte kommer igen). Och då är hon 7½, om jag lyckas få ledigt nästa vinter... känns för sent även om det är en liten ras. Hade hon haft fler kullar tidigare, så kanske. Men som det är nu? Känns inte rimligt. Tyvärr.
Andra tiken jag har är dotter till den parade. Dottern är inte aktuell för avel pga dåliga höfter (inget som nånsin kommer att besvära henne enl vet, liten ras och allt det där, men inget jag vill avla vidare på).Den andra tiken du har, är det mamman till den här eller är det tvärtom? Löper hon bara en gång per år förresten? Och varifrån kommer valpen du funderar på att bli delägare i?
Men.. KÖÖÖÖP Jag vill följa den här på buke ju!Alltså...
4 dagar gammal salukivalp som jag misstänker att blir hur fin som helst när den blir vuxen. Såg till att bli vän med uppfödaren på facebook också bara för att kunna följa kullen lite lättare
Tur att den bor i Finland så att jag inte råkar kidnappa med mig den. Tur också att den kommer vara leveransklar och såld innan jag själv åker till Finland i sommar.
Åh jag gillar den färgen på Salukis. Kom igen, köp!!Alltså...
4 dagar gammal salukivalp som jag misstänker att blir hur fin som helst när den blir vuxen. Såg till att bli vän med uppfödaren på facebook också bara för att kunna följa kullen lite lättare
Tur att den bor i Finland så att jag inte råkar kidnappa med mig den. Tur också att den kommer vara leveransklar och såld innan jag själv åker till Finland i sommar.
Snutt Så söt. Valpar alltså. Varför kunde man inte hyra några stycken ibland bara för söthetsfaktorns skull.Tja, vad säger man. Det saknas varken humör, föremålsintresse eller kamplust i Ales kull! Här hennes syster Ipa.
www.facebook.com/video.php?v=10152787933828666&l=8716984582586973918
Alltså...
Men.. KÖÖÖÖP Jag vill följa den här på buke ju!
Åh jag gillar den färgen på Salukis. Kom igen, köp!!
Vad heter den färgen? Jag vet inte om jag kan säga "åh så söt", om jag skall vara ärlig...
Det är lite fågelungeskänsla över den valpen, eller lite som en råttunge, kanske?
Bäst blir om du köper hunden och vi får se hur den växer upp och blir en svan.